dobry dentysta poznan

1. Data: 2005-07-25 21:59:00

Temat: dobry dentysta poznan
Od: "bigOS" <s...@S...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

dentysta dobry na NFZ. chodzi o rwanie zeba. bo juz boli a pod nim na
dziasle jakas guz wielkosci sliwki.

2. Data: 2005-07-26 06:39:00

Temat: Re: dobry dentysta poznan
Od: "kelahcim" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"bigOS" <s...@S...interia.pl> wrote in message
> dentysta dobry na NFZ. chodzi o rwanie zeba. bo juz boli a pod nim na
> dziasle jakas guz wielkosci sliwki.

hmmm ... a noz jest szansa ...
ja mialem podobny problem (ale nie wielkosci sliwki) i jak narazie zab zyje.

Wprawdzie nie jest to NFZ.

Chodzi o Stomar (kolo kupca poznanskiego - ale nie wiem jaka ulica)

Michal

3. Data: 2005-07-26 08:31:50

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> dentysta dobry na NFZ. chodzi o rwanie zeba. bo juz boli a pod nim na
> dziasle jakas guz wielkosci sliwki.

Ja znam rewelacyjną dentystkę, ale przyjmuje prywatnie na Sołaczu.
Zawsze mówiła, że wyrywać umie najlepiej, bo miała praktykę w przychodni i
tylko to robiła na stażu :-)
Jeśli chcesz dokładniejsze namiary, daj znać.

Pozdrawiam.
Barbara.

4. Data: 2005-07-27 16:49:21

Od: xaliemorph <p...@...dluga> szukaj wiadomości tego autora

Danego znacznika czasowego 7/25/2005 11:59 PM, kreatura pod kryptonimem
bigOS uzewnętrzniła swe myśli:
> dentysta dobry na NFZ. chodzi o rwanie zeba. bo juz boli a pod nim na
> dziasle jakas guz wielkosci sliwki.

Można też do gabinetu na os. Lecha 43 (Orle gniazdo)

5. Data: 2005-07-27 19:39:04

Od: "bigOS" <s...@S...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Można też do gabinetu na os. Lecha 43 (Orle gniazdo)

o tym slyszalem. musze kiedyws isc.
zab wyrwany. wyrwanie elganckie ale teraz boli. i nieiwem czy piwo moge pic

borelioza
Re: bol w klatce piersiowej a angina ropna
IV Europejski Kongres Dialogu i Uniwersalizmu
Captopril...?
błache...a jednak.....