dobry krem pod oczy -jaki?

1. Data: 2005-03-09 09:53:26

Temat: dobry krem pod oczy -jaki?
Od: "magdala" <m...@o...no> szukaj wiadomości tego autora

Czy moglybyscie mi polecic krem pod oczy ewentualnie serum ,z ktorego
bylyscie naprawde zadowolone.Chodzi mi o taki krem ,ktory niweluje widocznie
zmarszczki i cienie pod oczami jednoczesnie.Taki w sam raz dla
35-latki:).Chodzi mi o kremy z gornej polki.W tej chwili uzywam Defining Eye
Brightener Elizabeth Arden ale nie jestem szczegolnie z dzialania
zadowolona.
pozdrawiam MH

1. Data: 2005-03-10 07:36:19

Temat: Re: dobry krem pod oczy -jaki?
Od: "Hafsa" <h...@...necie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magdala" <m...@o...no> napisał w wiadomości
> Czy moglybyscie mi polecic krem pod oczy ewentualnie serum ,z ktorego
> bylyscie naprawde zadowolone.

Wiesz, ja tez jeszcze takiego nie znalazlam.

Chodzi mi o taki krem ,ktory niweluje widocznie
> zmarszczki i cienie pod oczami jednoczesnie.Taki w sam raz dla
> 35-latki:).Chodzi mi o kremy z gornej polki.

Collagenist H.Rubinstein.

Ja stosuje "terapie" wieloskladnikowa, na razie oparta na probkach-
Najpierw olejek pod oczy Darphin Fibrogene Intensif Contour des yeux. Zaraz
mi sie skonczy i nie mam pojecia, czy dziala, jak oczekuje.
Po kilkunastu minutach z Decleora Vitaroma Prevention rides creme contour
yeux.
Jak czuje, ze skora pod oczami znow zaczyna robic sie sucha i pojawiaja sie
cienie, stosuje platki pod oczy. Wczoraj np zastosowalam platki z Kanebo(
uklon do pani z Douglasa za probke, co to na 3 razy wystarczyla)
i dzis okolica pod oczami jest fantastyczna.
A swoja droga na cienie i wszelkie problemy w tym wieku pomaga wypoczynek,
zero stresow, brak komputera, swieze powietrze. Wyprobowane po tygodniowym
intensywnym urlopie latem i mniej intensywnym ale dluzszym zima.
Hafsa

Program "Wizaż 2"-problem
[OT] chill out ;]
zabieg HYDROCOLONOTERAPII
Silicol Skin i Dwustopniowy Peeling z Avonu
(KRAKÓW) ubrania z lateksu - gdzie?