dobry urolog [Katowice,Sosnowiec, D.Górnicza]

1. Data: 2005-02-10 14:16:36

Temat: dobry urolog [Katowice,Sosnowiec, D.Górnicza]
Od: "si" <n...@n...no> szukaj wiadomości tego autora

Od prawie miesiąca leczę się u urologa, ale jak do tej pory nie przynosi to
żadnych efektów.
Potrzebny mi jakiś fachowiec, który zleci odpowiednie badania, później je
przeanalizuje i stwierdzi jasno co mi jest. Mam dość wróżenia z fusów.

Możecie polecić dobrego i przyzwoitego (w kwestiach finansowych) urologa
gdzieś w Sosnowcu, D.Górniczej ewentualnie w Katowicach...

pozdrawiam
si

2. Data: 2005-02-11 17:31:40

Temat: Re: dobry urolog [Katowice,Sosnowiec, D.Górnicza]
Od: Muminos <kuku@kiku_fiku.pl> szukaj wiadomości tego autora

si napisał(a):
> [...]
>
> Możecie polecić dobrego i przyzwoitego (w kwestiach finansowych) urologa
> gdzieś w Sosnowcu, D.Górniczej ewentualnie w Katowicach...

zrob sobie wycieczke na slask ;)

http://www.urolog.gliwice.pl/

80 zl + usg

3. Data: 2005-02-11 17:33:55

Od: Muminos <kuku@kiku_fiku.pl> szukaj wiadomości tego autora

> zrob sobie wycieczke na slask ;)
>
> http://www.urolog.gliwice.pl/
>
> 80 zl + usg

ps. jak juz cos, to umawiaj sie telefonicznie

Paznokcie - gdzie i jak leczyć ?
Virago i opryszczka
Początki bólu gardła - czym zaradzić ?
Meridia i narkoza