katar i ból oczu

1. Data: 2005-02-10 14:26:58

Temat: katar i ból oczu
Od: "Gielda_W" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Od mniej wiecej 10 dni mam katar , powiedzmy nie jakiś tam ogrmony ale jest
, troszke kaszlu, ale najgorsze jest to ze strasznie bola mnie oczy, a
dokladnie "wenątrz". Tak jak przy dużej gorączce ;-(
Zaznaczam że nie zaobserwowoałem podwyższonej temperatury.
Troszke mnie to zaczyna męczyć - ze względu na prace przy komputerze ;-(

Macie jakieś pomysły , może to coś z zatokami?

Pozdr.

2. Data: 2005-02-10 17:24:38

Temat: Re: katar i ból oczu
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Troszke mnie to zaczyna męczyć - ze względu na prace przy komputerze ;-(
>
> Macie jakieś pomysły , może to coś z zatokami?

nie mozna wykluczyc. Sprobuj pokropic sobie do oczu preparaty nawilzajace
tzw sztuczne lzy - czesc z nich jest do kupienia w aptece bez recepty

casus

3. Data: 2005-02-10 23:10:10

Od: Kaja <m...@b...spamu.autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

acetaWitaj :-) Thu, 10 Feb 2005 15:26:58 +0100, na pl.sci.medycyna
napisałeś(aś):

> [...]
> Zaznaczam że nie zaobserwowoałem podwyższonej temperatury.
> Troszke mnie to zaczyna męczyć - ze względu na prace przy komputerze ;-(

Paracetamol ( tylko nie jakieś Apapy itp). Proś w aptece proszki tylko i
wyłącznie o nazwie Paracetamol.

Kaja

4. Data: 2005-02-11 12:21:14

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kaja m...@b...spamu.autograf.pl ...

> Paracetamol ( tylko nie jakieś Apapy itp). Proś w aptece proszki tylko i
> wyłącznie o nazwie Paracetamol.

dlaczego?

"_")
Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej."
Molier

dobry urolog [Katowice,Sosnowiec, D.Górnicza]
Paznokcie - gdzie i jak leczyć ?
Virago i opryszczka
Początki bólu gardła - czym zaradzić ?
Meridia i narkoza