promocje w Rossmannie

1. Data: 2003-11-21 10:17:14

Temat: promocje w Rossmannie
Od: "Asia Witek" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Rossmannie zaczelo sie przedswiateczne szalenstwo, ale na promocjach -
oprocz mikolajow i reniferow - maja m.in. Dove, Neutrogene, kremy Dermiki,
Pantene (w tym szampony i odzywki z serii Zlota Linia- calkiem calkiem, jak
moje wlosy Pantene nie toleruja tak te sa OK), L'Oreala, zel i peeling
antycellulitisowy z Ziaji. Promocja obowiazuje do 27.11.

Asiek

1. Data: 2003-11-21 10:28:32

Temat: Re: promocje w Rossmannie
Od: "stella" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia Witek" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
> W Rossmannie zaczelo sie przedswiateczne szalenstwo, ale na promocjach -
> oprocz mikolajow i reniferow - maja m.in. Dove, Neutrogene,

Ja sie wlasnie nad ta Neutrogena zastanawialam. Krem na dzien + krem na noc
Visibly Refined za 38 zl. Czy to sie oplaca? Chodzi mi bardziej o dzialanie
niz o kase. :-) Teraz mam Effaclar K i Normaderm, ale wlasnie mi sie koncza.
Co dziala silniej??

pozdrawiam sredecznie
stella

1. Data: 2003-11-21 11:26:25

Od: "edward u" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> antycellulitisowy z Ziaji. Promocja obowiazuje do 27.11.

A ile kosztują ?

1. Data: 2003-11-21 16:44:09

Temat: dołączam do pytania o Neutrogenę Visibly Refined :)
Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-11-21 16:44:46

Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-11-21 16:44:52

Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-11-21 16:44:55

Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-11-21 16:44:55

Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-11-22 08:59:12

Od: "Stella" <s...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

No i sie nie dowiedzialam. :-(

pozdrawiam
stella

1. Data: 2003-11-23 12:51:36

Od: "Justyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
dzialanie
> niz o kase. :-) Teraz mam Effaclar K i Normaderm, ale wlasnie mi sie

normaderm działa najsilniej, potem jest effaclar k, na najsłabsze są kremy
neutrogeny.

Re: promocje w Rossmannie
Trądzik i antybiotyki
nowa - fitness?