domek dla dzieci - na czym podstawic

1. Data: 2018-04-11 05:48:07

Temat: domek dla dzieci - na czym podstawic
Od: melex <m...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
na czym postawic domek dla dziecki ze zjezdzalnia ?
normalnie na ziemi czy dac jakies betonowe klocki zeby drewno nie
pruchnialo ?

2. Data: 2018-04-11 08:26:22

Temat: Re: domek dla dzieci - na czym podstawic
Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> na czym postawic domek dla dziecki ze zjezdzalnia ?
> normalnie na ziemi czy dac jakies betonowe klocki zeby drewno nie
> pruchnialo ?

Na ziemi, będzie mniej trwałe, ale bezpieczniejsze.
Beton jest twardy, można o niego guza nabić.
Trwałość konstrukcji musisz systematycznie sprawdzać, bo stanowi zagrożenie
dla życia,
w razie zmurszenia , jakiegoś istotnego elementu, więc może pomyśl czy
warto?

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

3. Data: 2018-04-11 08:40:33

Od: tomekp <t...@a...ma.kota.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.04.2018 o 05:48, melex pisze:
> witam
> na czym postawic domek dla dziecki ze zjezdzalnia ?
> normalnie na ziemi czy dac jakies betonowe klocki zeby drewno nie
> pruchnialo ?

Widzialem ostatnio w obim takie plyty chodnikowe z gumy (takie jak na
placach dla dzieci w makdonaldach). Moze to by sie nadalo. Na moj gust
chyba troche za miekkie ale gdyby pod to wlozyc bloczek betonowy to by
sie ustabilizowalo i bylo bezpieczne.

4. Data: 2018-04-11 08:42:46

Od: tomekp <t...@a...ma.kota.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.04.2018 o 08:26, Stokrotka pisze:

> [...]
> zagrożenie dla życia,
> w razie zmurszenia , jakiegoś istotnego elementu, więc może pomyśl czy

Zanim konstrukcja zmurszeje to dzieci przestana juz byc dziećmi. Z
wyjatkiem elementow stojących bezpośrednio na ziemi. Je trzeba
odizolowac i zabezpieczyc.

5. Data: 2018-04-11 09:27:50

Od: bask <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłem w castoramie takie bloczki betonowe imitujace drewno fi39, moze
sie sprawdza :)

6. Data: 2018-04-11 20:31:52

Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zanim konstrukcja zmurszeje to dzieci przestana juz byc dziećmi. Z
> wyjatkiem elementow stojących bezpośrednio na ziemi. Je trzeba odizolowac
> i zabezpieczyc.

Nie doceniasz naszego klimatu.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

7. Data: 2018-04-17 04:04:25

Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jak juz na czyms postawisz to zrob ogrodzenie z drutu zyletkowego zeby dzieci farby
nie porysowaly.

zabezpieczenie wodomierza przed mrozem
sklepienie nad piwniczką
czy odsniezacie dach garazu ?
Rysy na debowym stole
koszt opłat za energię przy fotowoltaice