zabezpieczenie wodomierza przed mrozem

1. Data: 2018-04-10 12:55:15

Temat: zabezpieczenie wodomierza przed mrozem
Od: bask <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zabezpieczenie wodomierza przed mrozem (jest na zewnatrz budynku) zdjac
sie nie da bo sa plomby
czym zabezpieczyc
ps. wiem ze dopiero wiosna ale sie pytam :)

2. Data: 2018-04-10 21:43:50

Temat: Re: zabezpieczenie wodomierza przed mrozem
Od: tomek <t...@a...ma.kota.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.04.2018 o 12:55, bask pisze:
> zabezpieczenie wodomierza przed mrozem (jest na zewnatrz budynku) zdjac
> sie nie da bo sa plomby
> czym zabezpieczyc
> ps. wiem ze dopiero wiosna ale sie pytam :)

Pytać tego co założył plomby i wodomierz. Powinno to być tak zrobione
aby nie było narażone na zamarzanie, np. w studzience.

3. Data: 2018-04-10 22:08:48

Od: Kaczin <j...@p...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sie nie da bo sa plomby
> czym zabezpieczyc
> ps. wiem ze dopiero wiosna ale sie pytam :)

Przepłukać wodomierz zimowym płynem do spryskiwaczy.

--
Kaczin

sklepienie nad piwniczką
czy odsniezacie dach garazu ?
Rysy na debowym stole
koszt opłat za energię przy fotowoltaice
Lakier / bejca do drewna Sikkens teak 085