koszt opłat za energię przy fotowoltaice

1. Data: 2018-02-11 14:41:47

Temat: koszt opłat za energię przy fotowoltaice
Od: chudy <c...@g...at> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie do osób, które założyły instalację fotowoltaiczną:
Ile płaciliście za prąd przed jej instalacją a ile po?
Interesuje mnie jaki jest realny spadek kosztów za energię elektryczną z
zupełnym pominięciem kosztów samej instalacji.
Czy opłaty w zimie znacząco różnią się od tych latem?
pozdrawiam - chydy

2. Data: 2018-02-11 21:28:37

Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Na stronie
http://pvmonitor.pl/
sa monitorowane male istalacje. Ogolnie wyglada to tak ze tyle ile mocy ma instalacje
w watach tyle mniej wiecwj daje rocznie energii w kilowatogodzinach. Np bateria
sloneczna 2000W da rocznie 2000kWh. Przy tych danych mozes sobie sam obliczyc to o co
pytasz.

3. Data: 2018-04-16 23:56:29

Temat: Re: koszt opłat za energię przy fotowoltaice
Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
bateria sloneczna 2000W da rocznie 2000kWh. Przy tych danych mozes sobie sam obliczyc

Taka bateria pracuje cały czas z pełną mocą - dzień, noc, lato, zima,
słońce, chmury, deszcz, smog?

Kiedy w domu nie korzystamy z prądu (bo nas np. nie ma), to chyba
oszczędności są niewielkie?

4. Data: 2018-04-17 04:00:00

Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Do mnie rozmawiasz?

5. Data: 2018-04-17 12:19:33

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 16 kwietnia 2018 23:56:28 UTC+2 użytkownik Poldek napisał:

> Taka bateria pracuje cały czas z pełną mocą - dzień, noc, lato, zima,
> słońce, chmury, deszcz, smog?
>
> Kiedy w domu nie korzystamy z prądu (bo nas np. nie ma), to chyba
> oszczędności są niewielkie?

Są możliwości odsprzedawania nadwyżek operatorowi(za 80% ceny)
Wpisz w Google "prosument"

Lakier / bejca do drewna Sikkens teak 085
radio internetowe do kuchni
Wierzyc czy nie wierzyc w to?
ubezpieczenie - mury.
poniesienie kołka o milimetry