poniesienie kołka o milimetry

1. Data: 2018-01-17 15:56:11

Temat: poniesienie kołka o milimetry
Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szafka kuchenna, po pierwszym montażu, po zawieszeniu mieściła się tuż
nad płytkami, ale po zdjęciu przed malowaniem i ponownym zawieszeniu już
tak dobrze nie jest.
Brakuje teraz 3 milimetry, aby była znowu nad płytkami.
Potrzebuję podnieść ją na te 3 milimetry nie zmieniając miejsca
zawieszenia.
Sąsiednia szafka zachowała się prawidłowo i wisi nad płytkami.

Jest jakaś metoda, aby hak na kołu plastykowym o tyle podnieść?

Pozdrawiam Krycha.

2. Data: 2018-01-17 16:38:16

Temat: Re: poniesienie kołka o milimetry
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Krycha napisała:

> [...]
> Sąsiednia szafka zachowała się prawidłowo i wisi nad płytkami.
>
> Jest jakaś metoda, aby hak na kołu plastykowym o tyle podnieść?

Młotkiem go, młotkiem!

--
Jarek

3. Data: 2018-01-17 20:17:05

Od: tomek <t...@a...ma.kota.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Młotkiem go, młotkiem!

Dokładnie, wykrzywić hak do góry stukając go młotkiem

4. Data: 2018-01-17 21:22:36

Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-01-17 o 15:56, Krycha pisze:
> [...]
> Sąsiednia szafka zachowała się prawidłowo i wisi nad płytkami.
>
> Jest jakaś metoda, aby hak na kołu plastykowym o tyle podnieść?

W wieszaku szafki jest regulacja.

5. Data: 2018-01-18 02:23:14

Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jest duzo szafek ktore nie maja regulacji. Ze Ty masz szafki z regulacja nie znaczy
ze kazdy ma takie szafki.

6. Data: 2018-01-18 02:26:28

Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Popatrz na mocowanie tego co jest w szafce i sluzy do zawieszania. Nie ma tak ze bylo
dobrze, nikt nic nie zrobi nic sie nie popsulo i jest zle.

7. Data: 2018-01-18 12:02:09

Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Młotkiem go, młotkiem!

Młotkiem podniesie się, czyli zegnie od płaszczyzny ściany w górę,
ale tuż przy ścianie, gdzie opiera się uchwyt szafki, jest na tym samym
poziomie.
A jeżeli uda się nie zgiąć haczyk, ale go lekko podnieść, to co wbić pod
spód haczyka, aby znowu nie opadł?

Krycha.

8. Data: 2018-01-18 12:03:12

Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.01.2018 o 21:22, t-1 pisze:

> W wieszaku szafki jest regulacja.

Nie mam takiej regulacji.

Krycha.

9. Data: 2018-01-18 12:05:27

Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>(...). Nie ma tak ze bylo dobrze, nikt nic nie zrobi nic sie nie popsulo i jest zle.

Czytam, ale nie rozumiem ;-(

Krycha.

10. Data: 2018-01-18 12:36:52

Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-01-18 o 12:02, Krycha pisze:

> A jeżeli uda się nie zgiąć haczyk, ale go lekko podnieść, to co wbić pod
> spód haczyka, aby znowu nie opadł?

Może to mało subtelne, ale ja bym podłożył pomiędzy hak i ucho szafki
cokolwiek - a jak bym nie znalazł, to pewnie gazetę poskładaną w kosteczkę.

wałki i pędzle po farbie olejnej
jaki wodomierz do ogrodka
Lodówka pilnie potrzebna
czy gaz będzie tanszy?