ubezpieczenie - mury. - Grupy dyskusyjne w Senior.pl

ubezpieczenie - mury.

1. Data: 2018-01-23 22:20:59

Temat: ubezpieczenie - mury.
Od: jg <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej,

sory, ale szybka pilka (i FUT warning).

mieszkanie w bloku.
wspolnota ubezpiecza tzw. mury.
eksplozja. wspolnota postanawia odbudowac te kilka mieszkan za kase z
ubezpieczenia, w tym moje.

czy na jakiejs podstawie moge liczyc na zapewnienie np. mieszkania
zastepczego na czas odbudowy? spotkalem sie z okesleniem home assistance,
ale tylko w jakims pojedynczym artykule, bez szczegolow i byc moze nie o to
chodzilo.

wyglada mi na to, ze w owu jakos firmy ubezpieczeniowe nie rozpisuja sie na
ten temat, co by moglo oznaczac, ze radz sobie przez rok odbudowy sam.

czy ktos z Was wie jak to wyglada najczesciej/najprawdopodobniej w
praktyce?

--
jg

2. Data: 2018-01-24 00:20:30

Temat: Re: ubezpieczenie - mury.
Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23-01-18 o 22:20, jg pisze:
> [...]
> ten temat, co by moglo oznaczac, ze radz sobie przez rok odbudowy sam.

Powinno to być w Warunkach Ubezpieczenia.

> czy ktos z Was wie jak to wyglada najczesciej/najprawdopodobniej w
> praktyce?

W praktyce Zarządzanie Kryzysowe będzie starało się pomóc.

poniesienie kołka o milimetry
wałki i pędzle po farbie olejnej
jaki wodomierz do ogrodka
Lodówka pilnie potrzebna