jaki wodomierz do ogrodka

1. Data: 2018-01-17 12:07:10

Temat: jaki wodomierz do ogrodka
Od: karwafak <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

witam
jaki wybrac wodomierz do ogrodka (na zewnatrz)

2. Data: 2018-01-18 16:53:40

Temat: Re: jaki wodomierz do ogrodka
Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-01-17 o 12:07, karwafak pisze:
> witam
> jaki wybrac wodomierz do ogrodka (na zewnatrz)

Reprezentacyjny lub w kolorze zieleni.
I mrozoodporny.

3. Data: 2018-01-24 21:53:09

Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Mnie sie niebieskie podobaja. Za to zolty latwo znalezc o ile zonkili nie ma w
poblizu.

4. Data: 2018-01-25 18:37:45

Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-01-18 o 16:53, t-1 pisze:

> Reprezentacyjny lub w kolorze zieleni.
> I mrozoodporny.

Na zewnątrz to też wodoodporny.

--
Irokez

---
Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
http://www.avg.com

5. Data: 2018-01-25 21:58:25

Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

A nie wystarczy ze wodomierz w srodku jest wodoodporny?

Lodówka pilnie potrzebna
czy gaz będzie tanszy?
Docieplenie domu
Czy dobrze mam ustawione ?