domek dla lalek

1. Data: 2003-07-04 16:11:56

Temat: domek dla lalek
Od: "Agnieszka Sobczyk" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Proszę nie złoście się - ze temat trochę nie na grupę, pytam na
pl.soc.dzieci i pomyślałam że może tu znajdę radę. Pytanie niby proste :
chciałabym zbudować domek dla lalek, projekt wymyśliłam tylko szukam rady
jakiego rodzaju drewna użyć, ściany muszą być cienkie - jakaś sklejka? Zaś
mebelki - miękkie drewno w którym łatwiej będzie się pracować. Jeśli chodzi
o wykonanie to nie ma problemu. Tylko jakie drewno będzie się nadawało?
Czego szukać i gdzie to dostanę , aha i jakiego kleju użyć (część będę
kleić) aby był odpowiedni,nie toksyczny dla dzieci.
Będę wdzięczna za odpowiedzi,

Pozdrawiam i życzę miłego dnia,wieczoru!
Aga

1. Data: 2003-07-07 06:51:34

Temat: Re: domek dla lalek
Od: "Ivan" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Sobczyk" <a...@e...com.pl> napisał w
wiadomości news:be490c$hm0$1@news.onet.pl...
> jakiego rodzaju drewna użyć, ściany muszą być cienkie - jakaś
sklejka?
Cienkie sklejki w małych arkuszach dostaniesz w sklepach dla
modelarzy.

> Zaś
> mebelki - miękkie drewno w którym łatwiej będzie się pracować.
Lipa (drewno lipowe).

> Czego szukać i gdzie to dostanę , aha i jakiego kleju użyć (część
będę
> kleić) aby był odpowiedni,nie toksyczny dla dzieci.
Wikol lub wikolo-podobny.

Zbychu (Ivan)
N...@p...onet.pl => odpisujac usun "co trzeba"

1. Data: 2003-07-07 09:22:04

Od: "Agnieszka Sobczyk" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki! No to idę się rozejrzeć za materiałami.
Pozdrawiam,
Aga

1. Data: 2003-07-08 10:31:52

Od: "Julita" <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sklejka/

pozdr
Julka

> [...]
> kleić) aby był odpowiedni,nie toksyczny dla dzieci.
> Będę wdzięczna za odpowiedzi,
>
> Pozdrawiam i życzę miłego dnia,wieczoru!

Nowe przepisy?
Czy wzrosna ceny mieszkan po wejsciu do UE ?
OT jak sprac zywice
[wawa] cykliniarz poszukiwany!
kołdra i materac