dracena -jak pielęgnować?

1. Data: 2010-03-05 11:12:05

Temat: dracena -jak pielęgnować?
Od: "Adax" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam! zy tu można o kwiatach domowych czy skierujecie mnie gdzieś indziej?
Chodzi mi o pielegnację draceny. Zakupiona kilkka mies. temu (1.5m), liście
(końcówki) zaczynają usychać... Pomóżcie, pozdr!

2. Data: 2010-03-05 12:27:31

Temat: Re: dracena -jak pielęgnować?
Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adax wrote:

> Witam! zy tu można o kwiatach domowych czy skierujecie mnie gdzieś
> indziej? Chodzi mi o pielegnację draceny. Zakupiona kilkka mies. temu
> (1.5m), liście (końcówki) zaczynają usychać... Pomóżcie, pozdr!

Idź na grupę "ogrody", tam będzie więcej fachowców.
Może za bardzo dbasz o tę dracenę? One, tak jak yukki, lubią być
"zapomniane". Moja też ma kilka zaschniętych końcowek, ale starych - nowe
liście ładne. Nie podlewaj za dużo.

J.,amatorsko

Odkamieniacz do ekspresu kawy
Oczyszczenie ceglanego kominka
Medion - wsparcie techniczne...
Rozpoczyna sie sezon, a z sezonem krety...
kosiarka - szukam opinii