drzewa z nasion?

21. Data: 2006-11-15 21:25:06

Temat: Re: drzewa z nasion?
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Korzystając z okazji, mam pytanie: czy ktoś uprawia gruszkę chińską
> Pingo-Li? Słyszałam, że jest bardzo smaczna, zaś młode drzewko należy
> zabezpieczać przed mrozami.

Grusze azjatyckie, o których wspomniałem, to Pingo-Li albo Nashi.
Bardzo smaczne, soczyste, słodkie, nie chorują, prawie nie mają robali.
Całkowicie odporne na mrozy, suszę i inne klęski.
Pozdrawiam.Mirzan

22. Data: 2006-11-15 21:29:26

Od: "_hehehe" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Violetta" <v...@w...pl> napisał w wiadomości

> Korzystając z okazji, mam pytanie: czy ktoś uprawia gruszkę chińską
> Pingo-Li? Słyszałam, że jest bardzo smaczna, zaś młode drzewko należy
> zabezpieczać przed mrozami.
:)
tej akurat jeszcze nie mam
ale porownujac ogolnie smak Nashi japonskich i chinskich
japonskie sa okreslane jako smaczniejsze choc delikatniejsze
od odmian chinskich gusz azjatyckich
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
smal

23. Data: 2006-11-15 21:37:05

Od: "_hehehe" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czytałem,że tak męczą drzewa w południowej Ameryce.Grusze kwitną i owocują
> jak jakieś cytryny, cały czas.Ale tubylcom nie chce się ich zapylać.Leniwe
> jakieś, albo słabe od tego gorąca.To były gruszki normalne, ale czerwone
> z supermarketu.
:)
wybarwienie na czerwono owocow grusz i jabloni
mozna uzyskac'daplaic wieloma sposobami
:)
ostatnio slyszalem od praktykow
o oprysku drzew bardzo rozcienczonym roztworem Randapu...
:)))

24. Data: 2006-11-16 19:13:25

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

> Szkoda mi miejsca na kundle...aczkolwiek z zainteresowaniem obserwuję, co
> wyrośnie z siewki sosny 'Fastigiata' ;) Grunt to konsekwencja :D

Niejedna wartosciowa odmiana debiutowala jako kundel :)

Pozdrawiam,
Bpjea

25. Data: 2006-11-18 09:38:53

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Aktinidię wysłałem Ci taką, której w Polsce nie ma, poza moim
ogrodem.
> Brzoskwiń nie pryskam, bo wrażliwe wywaliłem na ognisko, zostały
same
> odporne na kędzierzawość.

Będziesz miał sadzonki obu do odbioru na jesień 2007 ??
:-)

Pozdrawiam pogodnie
skryba

26. Data: 2006-11-18 12:37:05

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Będziesz miał sadzonki obu do odbioru na jesień 2007 ??

Aktinidie będę miał od wiosny do zawsze, brzoskwiń nie mnożę,
bo rosną za duże i trudno wsadzić do paczki.
Pozdrawiam.Mirzan

27. Data: 2006-11-19 09:33:24

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Aktinidie będę miał od wiosny do zawsze, brzoskwiń nie mnożę,
> bo rosną za duże i trudno wsadzić do paczki.

Miałem na myśli odbiór osobisty.
Wysyłka pocztowa nie daje okazji do wspólnej degustacji czegoś tam.
Jakiś pretekst do odwiedzenia rodzinki w Świdnicy i w Głogowie musi
być.
:-))

Pozdrawiam pogodnie
skryba

28. Data: 2006-11-19 12:05:55

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Miałem na myśli odbiór osobisty.

Możesz budować pergolę, aktinidie już czekają, ja też.
Pozdrawiam.mirzan

29. Data: 2006-11-19 17:30:39

Od: Jacek Ostaszewski <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan napisał(a):

> Możesz budować pergolę, aktinidie już czekają, ja też.
> Pozdrawiam.mirzan

a kędzierzawoodporne brzoskwinie?

--
JackOss - bez synaturki!

30. Data: 2006-11-19 17:49:08

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a kędzierzawoodporne brzoskwinie?

Brzoskwiń nie mnożę, pobawiłem się nimi i dość.
Pozdrawiam.Mirzan

Aronia+pigwa
Prusznik niebieski
A róze...