drzwi antywlamaniowe

1. Data: 2002-10-29 10:41:53

Temat: drzwi antywlamaniowe
Od: "mesg" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
czy ktos moze dokonywal ostatnio zakupu drzwi antywlamaniowych? mam na to
tylko 2 tys, wiec przydalaby sie jakas sensowna promocja. moze ktos sie
orientuje gdzie w warszawie moge kupic dobre drzwi za taka cene?

prosze tez o wskazowki - na co powinnam zwrocic uwage przy zakupie... wiem,
ze sa jakies klasy drzwi i zamkow - ale nie wiem, jakie sa najlepsze/dobre?
moze polecicie jakies konkretne marki/modele?
dzieki za odp.
m.

1. Data: 2002-10-29 11:26:44

Temat: Re: drzwi antywlamaniowe
Od: "Mariusz Wołek" <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mesg" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ze sa jakies klasy drzwi i zamkow - ale nie wiem, jakie sa
najlepsze/dobre?
> moze polecicie jakies konkretne marki/modele?

Co do klas zamkow - najlepsza jest klasa "c" co oznacza ze otwarcie zamka
zajmie... co najmniej 6 minut.
Znajomy fachman parajacy sie otwieraniem drzwi, samochodow i kas pancernych
(wszystko legalnie i w asyscie policji/dyrektora banku) stwierdzil ze
niezlym zamkiem jest zwykla Gerda. W przypadku wkladek bebenkowych trzeba
zalozyc na wkladke specjalny "szyld" - kawalek blachy ktory powoduje ze
wkladka nie wystaje i nie da sie jej ukrecic - wbrew pozorom ukrecenie jest
b. proste. Wiecej o wkladkach bebenkowych na stronie www.abus.pl

Zaslav

1. Data: 2002-10-29 14:44:55

Od: "EMAIL" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Z tego co ostatnio słyszałem, to podobno na ostatnich targach zabezpieczen,
zaproszono specjaliste od otwierania drzwi tego typu i najdużej otwierał
drzwi w czasie 20 sekund.....
Użytkownik "Mariusz Wołek" <m...@l...pl> napisał w
wiadomości news:aplr2a$bg4$1@news.tpi.pl...

1. Data: 2002-10-30 11:22:03

Temat: Re: drzwi antywłamaniowe
Od: "Grzegorz Kosiński" <g...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ze sa jakies klasy drzwi i zamkow - ale nie wiem, jakie sa
najlepsze/dobre?
> moze polecicie jakies konkretne marki/modele?

Proponuję tobie drzwi drewiane firmy CAL Suwałki a konkretnie modele SERWY w
cenie brutto 1990,02 zł.
Standardowe wyposażenie:
klamki, zamki firmy ABLOY w klasie C (najwyższa klasa wytrzymałości),
wkładki hiszpańskie w klasie B z kartą kodową, wzmocniona konstrukcja
skrzdła, nowatorskie rozwiązanie antywyważeniowe (unikatowe na rynku
Polskim), zawiasy regulowane imbusem w 3 płaszczyznach. Bardzo dobre drzwi.
Firma posiada 2 sklepy firmowe w Warszawie

ul. Kłobucka 8 pawilon 60, tel. 022 607-98-60
ul. Bartycka 175 pawilon M, tel. 022 651-05-22

1. Data: 2002-11-05 23:34:11

Od: "news.tpi.pl" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja kupiłem Dierre i jak narazei jestem zadowolony.
Ardi
Użytkownik "Grzegorz Kosiński" <g...@c...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Firma posiada 2 sklepy firmowe w Warszawie
>
> ul. Kłobucka 8 pawilon 60, tel. 022 607-98-60
> ul. Bartycka 175 pawilon M, tel. 022 651-05-22

Meble ratanowe
OKNA: Belka odbojowa - co to?(troche dlugawe)
czy ktoś ma Gorenje K 357/2 MELA
Temperatura wody w kranie?
mieszkanie w bytomiu (wyszedl spam)