dusznosci

1. Data: 2004-07-29 11:21:57

Temat: dusznosci
Od: Spectre <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od 4 dni mam nieprzerwane dusznosci. Caly czas ciezko mi sie oddycha.
Bylem u lekarza zrobil EKG i mierzenie pojemnosci pluc i niby wszystko
ok - powiedzial ze przyczyna moze byc stres. Jednak od dluzszego czasu
nic mnie nie stresuje ;). Przez ta dolegliwosc ciezko mi tez jest zasnac.
Co to moze byc? Czy rzeczywiscie przyczyna moze byc wylacznie psychika?

2. Data: 2004-07-29 14:33:06

Temat: Re: dusznosci
Od: "Lusia71" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Spectre" <m...@m...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> nic mnie nie stresuje ;). Przez ta dolegliwosc ciezko mi tez jest zasnac.
> Co to moze byc? Czy rzeczywiscie przyczyna moze byc wylacznie psychika?

Czy mozesz w jakis sposob opisac te dusznosci?

JoannaP

3. Data: 2004-07-29 15:12:13

Od: Spectre <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy mozesz w jakis sposob opisac te dusznosci?

poprostu ciezko mi sie oddycha. poczatkowo myslalem ze to przez
przytkany nos ale to jednak nie to. chce tylko wiedziec czy rzeczywiscie
przez jakis tam niby stres moze to trzymac tak dlugo i nieprzerwanie.

4. Data: 2004-07-29 17:09:38

Od: nonnocere <madziach1@_bezspamu_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Spectre wrote:

> poprostu ciezko mi sie oddycha. poczatkowo myslalem ze to przez
> przytkany nos ale to jednak nie to. chce tylko wiedziec czy rzeczywiscie
> przez jakis tam niby stres moze to trzymac tak dlugo i nieprzerwanie.

jest możlwie, że przez doznania na tle emocjonalnym, może utrzymywać się
uczucie duszności. Tym bardziej, że niepokoisz się o stan swojego
zdrowia, a to zwrotnie może wzmacniać uczucie duszności.

--
Pozdrawiam, Magdalena S. (dzidzia ~IX,X 2004)

profilaktyka
bóle czaszkowe i rdzeniowe?
dziwne kropki
Perfuzja, co to jest?