dużo mięsa - co zrobić ??

1. Data: 2006-08-29 08:04:47

Temat: dużo mięsa - co zrobić ??
Od: "Wilma" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
pierogi były wczoraj, krokiety będą dzisiaj :)

a co można jeszcze zrobić z dużej (wielka micha) ilości ugotowanego,
zmielonego mięsa ??

pozdrawiam
Wilma

2. Data: 2006-08-29 08:16:31

Temat: Re: dużo mięsa - co zrobić ??
Od: "ABC" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wilma" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pierogi były wczoraj, krokiety będą dzisiaj :)
>
> a co można jeszcze zrobić z dużej (wielka micha) ilości ugotowanego,

rizotto z ryżem
az

3. Data: 2006-08-29 08:18:08

Od: "radzio" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pierogi były wczoraj, krokiety będą dzisiaj :)
>
> a co można jeszcze zrobić z dużej (wielka micha) ilości ugotowanego,

paszteciki w cieście
odpowiednio dosmaczyć i od biedy z makaronem jako polskie spagetti

radzio

4. Data: 2006-08-29 08:19:44

Od: "radzio" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pierogi były wczoraj, krokiety będą dzisiaj :)
>
> a co można jeszcze zrobić z dużej (wielka micha) ilości ugotowanego,

aaaaaa i jeszcze się zastanawiam, czy z kabaczkiem nie dałoby się tego
przerobić
radzio

5. Data: 2006-08-29 08:29:18

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wilma" <w...@w...pl> wrote in message
> [...]
> pierogi były wczoraj, krokiety będą dzisiaj :)
>
> a co można jeszcze zrobić z dużej (wielka micha) ilości ugotowanego,

Podzielić na porcje obiadowe i zamrozić w woreczkach. Wieczorem wyjmować z
zamrażarki i zostawić do rozmrożenia na następny obiad...

6. Data: 2006-08-29 08:31:34

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wilma" <w...@w...pl> wrote in message
> [...]
> pierogi były wczoraj, krokiety będą dzisiaj :)
>
> a co można jeszcze zrobić z dużej (wielka micha) ilości ugotowanego,

Jezeli jest bardzo dużo - można zrobić konserwy z kabaczków, papryki -
faszerowane i zapasteryzowane w słoikach na zimę, lub to samo - gołąbki -
zamrożone w pojemnikach.

7. Data: 2006-08-29 09:13:21

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pierogi były wczoraj, krokiety będą dzisiaj :)
>
> a co można jeszcze zrobić z dużej (wielka micha) ilości ugotowanego,

Możesz zrobić pasztet - dodać wątróbkę, cebulę, grzyby, przyprawy, jeszcze
raz razem zmielić i upiec w keksówce.

pozdrawiam
Basia

8. Data: 2006-08-29 10:09:07

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pierogi były wczoraj, krokiety będą dzisiaj :)
>
> a co można jeszcze zrobić z dużej (wielka micha) ilości ugotowanego,

Golabki, faszerowane cukinie, faszerowane patisony, faszerowane pomidory (z
tym ostroznie !!! luba pekac), faszerowane jajka (pasta z dodatkiem mielnego
miesa), faszerowane cebule, sos bolonese do spagetti, "ala" mielone (bo z
gotowanego miesa a nie z surowego) ewentualnie... dac mnie :-)

9. Data: 2006-08-29 10:15:19

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wilma wrote:

> Witam
> pierogi były wczoraj, krokiety będą dzisiaj :)
>
> a co można jeszcze zrobić z dużej (wielka micha) ilości ugotowanego,
> zmielonego mięsa ??

Tartę, faszerowane cukinie, kabaczki i inne takie, paszteciki w
francuskim cieście.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

10. Data: 2006-08-29 10:16:40

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Misiek wrote:

> [...]
> miesa), faszerowane cebule, sos bolonese do spagetti, "ala" mielone (bo z
> gotowanego miesa a nie z surowego) ewentualnie... dac mnie :-)

Ooo, to jeszcze zapomniałam - dać kotom ;)

Najpiękniejszą muzyką przed snem

Ośmiornica z grilla i .....
jakie lubicie chipsy?
roschet?