dynia

1. Data: 2009-10-02 09:09:23

Temat: dynia
Od: Marek <n...@n...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

hej
robiłem curry z jagnięciną i dynią, zostało mi pół dyni (była wielkosci
piłki do siatkówki). co proponujecie z niej zrobić na ciepło, jako
samodzielne danie?
generalnie to troche 'nudne' warzywo (brak wyrazistego smaku) i fajnie
byłoby żeby 'nabrało rumiencow' w potrawie.
(Google'a mi nie wyłączyli, ale wolałbym potrawę z rekomendacją
pl.rec.kuchnia).
Marek
Podsumowując Twojego posta [o filmie] - brak scenariusza, brak gry
aktorskiej, a zamiast tego kopanina + efekty specjalne. To miał być film
czy benchmark dla projektora? <Leszek Maszczyk, pl.rec.film>

2. Data: 2009-10-02 09:19:22

Temat: Re: dynia
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Marek <n...@n...w.pl> tak oto plecie:

> [...]
> byłoby żeby 'nabrało rumiencow' w potrawie.
> (Google'a mi nie wyłączyli, ale wolałbym potrawę z rekomendacją

Zupę zrób.
Np. taką: http://www.mojegotowanie.pl/przepisy/zupy/zupa_z_dyn

Qra

3. Data: 2009-10-02 09:33:07

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek pisze:

> [...]
> generalnie to troche 'nudne' warzywo (brak wyrazistego smaku) i fajnie
> byłoby żeby 'nabrało rumiencow' w potrawie.

Rzeczywiście dynia jest niezbyt ciekawa, ale dodatek szynki parmeńskiej
znakomicie poprawia jakość potraw z niej, można iść w stronię italskich
smaków i zrobić np. banalną zupę z dyni, dodając sporo przysmażonej
szynki prmn., albo makaron z sosem dyniowym + szynka. Do tego gałka
muszkatołowa, bazylia, oliwa, parmezan itp, co lubisz.
--
BBjk

4. Data: 2009-10-02 10:05:32

Od: "michalek" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Rzeczywiście dynia jest niezbyt ciekawa, ale dodatek szynki parmeńskiej
> znakomicie poprawia jakość potraw z niej, można iść w stronię italskich
> smaków i zrobić np. banalną zupę z dyni,

Bardzo poprawia urodę (a i smak troszkę urozmaica) "śmietanowy
kleks" z dobrej śmietany na środku talerza albo w innej wersji
kleks z oleju dyniowego (piękny ciemnobrązowy kolor i orzechowy
smak).
Zupa krem z dyni plus ten olej dyniowy nabiera wprost elegancji :)

5. Data: 2009-10-02 11:46:45

Od: KaKa Demona <k...@6...com> szukaj wiadomości tego autora

Marek pisze:
> [...]
> byłoby żeby 'nabrało rumiencow' w potrawie.
> (Google'a mi nie wyłączyli, ale wolałbym potrawę z rekomendacją

wydłub srodek nasraj do środka i to zeżryj

6. Data: 2009-10-02 15:50:15

Od: "kogutek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ustaw sobie kodowanie czy jak to się nazywa. takich krzaczorów jak w tym co
napisałaś dawno nie widziałem.

7. Data: 2009-10-02 16:05:01

Od: Marek <n...@n...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć Bbjk
Fri, 02 Oct 2009 11:33:07 +0200 w <news:ha4hcn$dpj$1@inews.gazeta.pl>
napisałeś:

> makaron z sosem dyniowym + szynka. Do tego gałka
> muszkatołowa, bazylia, oliwa, parmezan itp, co lubisz.

no właśnie chyba tym tropem pójdę, zupa byłaby dobra ale raczej na
pierwsze danie a ja myślę raczej o pełnym, ale jednodaniowym obiedzie.
Marek
"Tylko ludożerca nie gardzi człowiekiem."

8. Data: 2009-10-03 09:28:50

Od: Marek <n...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć Qrczak
Fri, 2 Oct 2009 11:19:22 +0200 w
<news:ha4gna$jo8$1@atlantis.news.neostrada.pl> napisałeś:

> Zupę zrób.
> Np. taką: http://www.mojegotowanie.pl/przepisy/zupy/zupa_z_dyn

niezle wygląda. może się skuszę :)

Marek
Strach ma wielkie oczy. Zatwardzenie jeszcze większe.

9. Data: 2009-10-03 09:34:48

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marek" <n...@a...w.pl> wrote in message
> Cześć Qrczak

> niezle wygląda. może się skuszę :)

Fantastyczna jest na dowolnym rosole, warzywka i ugotowaną w nim dynię
miksujesz, doprawiasz pieprzem i gałką muszkatołową.

10. Data: 2009-10-03 12:51:05

Od: KaKa Demona <k...@6...com> szukaj wiadomości tego autora

kogutek pisze:
> Ustaw sobie kodowanie czy jak to się nazywa. takich krzaczorów jak w tym co
> napisałaś dawno nie widziałem.

dzięki
ale żeby tradycji stało się za dość
to powiem ci zebys zajrzał starej w pizde
tam jest od chuja krzaczorow

Do Ludka Vasta
Czosnek polski i chiński
kuchnia włoska