dystrofia / dziedziczenie

1. Data: 2006-12-04 18:05:59

Temat: dystrofia / dziedziczenie
Od: "marcin" <loky@NO_FUCKEN_SPAM_plusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Potrzebne mi materialy (cos do poczytania, najlepiej na necie) o
dziedziczeniu dystrofii. Jest oczywiscie sporo o tym w sieci, ale nie
znalazlem nic o "kombinacji" chory ojciec/zdrowa zona - dzieci. Widac
niewielu przychodzilo do glowy ze sie mnozymy ;) Bede wdzieczny za
informacje.

2. Data: 2006-12-04 19:53:13

Temat: Re: dystrofia / dziedziczenie
Od: "Chudy" <chuudy[nospam]@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marcin" <loky@NO_FUCKEN_SPAM_plusnet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> znalazlem nic o "kombinacji" chory ojciec/zdrowa zona - dzieci. Widac
> niewielu przychodzilo do glowy ze sie mnozymy ;) Bede wdzieczny za

witam;
nie wiem jak to jest z dystrofią, ale wiem jak to jest z rdzeniowym zanikiem
mięśni typ III (Morbus Kugelberg-Welander), na który choruję. Otóż nie
wystarczy, że żona jest zdrowa, Ona nie może być nosicielką choroby! W
przypadku zaniku możliwe już jest zrobienie w Polsce testów na nosicielstwo,
które rzecz jasna zrobiliśmy przed podjęciem decyzji o rozwoju rodziny:).
Nasz Franek jest zdrowy, ale jest nosicielem choroby.
pozdrawiam
Tomek

3. Data: 2006-12-04 22:21:23

Od: "M!ke" <s...@n...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

marcin napisał(a):
> [...]
> znalazlem nic o "kombinacji" chory ojciec/zdrowa zona - dzieci. Widac
> niewielu przychodzilo do glowy ze sie mnozymy ;) Bede wdzieczny za

proponuje zasiegnac infa u specjalistow a nie tylko z netu, w Wawie w
Centrum Medycyny Doświadczalnej i Klinicznej PAN
pozdro

4. Data: 2006-12-04 22:26:10

Od: "marcin" <loky@NO_FUCKEN_SPAM_plusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nosicielstwo, które rzecz jasna zrobiliśmy przed podjęciem decyzji o
> rozwoju rodziny:). Nasz Franek jest zdrowy, ale jest nosicielem choroby.
--------------------------
Dzięki!

5. Data: 2006-12-04 22:27:23

Od: "marcin" <loky@NO_FUCKEN_SPAM_plusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> proponuje zasiegnac infa u specjalistow a nie tylko z netu, w Wawie w
> Centrum Medycyny Doświadczalnej i Klinicznej PAN
> pozdro
Oczywiście że zasięgnę, nie widzę jednak powodu żeby o tym nie poczytać.

Renta z tytulu niezdolnosci do pracy
Taka mała reklama - takie rzeczy trzeba nagłosnić
kazdy znajdzie cos dla siebie...
Renta z tytulu niezdolnosci do pracy a ciaglosc pracy
Zarabiaj wiecej badz soba