dzbanek z filtrem BRITA

1. Data: 2003-03-07 12:17:39

Temat: dzbanek z filtrem BRITA
Od: "Salamon" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Żona namawia mnie na kupno tego cuda. Może się ktoś podzielić informacjami
czy warto, jak się sprawuje itp?

SALAMON

1. Data: 2003-03-07 12:39:55

Temat: Re: dzbanek z filtrem BRITA
Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Salamon wrote:
> Żona namawia mnie na kupno tego cuda. Może się ktoś podzielić
> informacjami czy warto, jak się sprawuje itp?

Warto, warsiawska woda normalnie nie nadająca się do picia z powodu
ochydnego smaku po przepuszczeniu przez brite robi sie całkiem smaczna.

J.

1. Data: 2003-03-07 12:44:47

Od: Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Salamon" <s...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...] czy warto, jak się sprawuje itp?

Zależy, co masz w kranie. Ogólnie - warto, efekt jest widoczny.
Producent twierdzi, że przefiltrowana woda nadaje się do picia
na surowo. Przy wyborze marki (nie tylko Brita produkuje takie
filtry) rozejrzyj się po swojej okolicy, jak jest z wkładami - u
nas np. pewnego pięknego poranka coś wzięło i zjadło wkłady
Kenwood, są tylko w jednym hipermarkecie.

A co do sprawowania - to dość proste urządzenie, dopóki nie
upuścisz z dużej wysokości, jest raczej bezawaryjne :)

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

1. Data: 2003-03-07 13:10:50

Od: Krzysiek Wilk <k...@w...bledna-domena.com> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 7 Mar 2003 13:17:39 +0100, Salamon wrote:

> Żona namawia mnie na kupno tego cuda. Może się ktoś podzielić informacjami
> czy warto, jak się sprawuje itp?
>
> SALAMON

Powiem Ci szczerze: nie wiem, czy to ma jakieś znaczenie dla naszego (żona,
młody i ja) zdrowia, ale herbata smakuje nam teraz duuuużo lepiej :))
Denerwuje nas trochę czas filtrowania - pierwsze 3-4 zalania filtrują się
dość szybko, potem filtr wyraźnie zwalnia.

Kupiłem w promocji w !@#$markecie prostokątny dzbanek Brita z
ciekłokrystalicznym wskaźnikiem zużycia. I to ostatnie uważam za zbędny
bajer.
Poszukaj dzbanka z ręcznym, mechanicznym wskaźnikiem terminu wymiany wkładu
(2 pokrętła jak w zamkach szyfrowych do walizek).

K.
---
Krzysiek Wilk, http://www.wilczki.net/
Uwaga: adres e-mail zawiera bledna-domena.

1. Data: 2003-03-07 13:22:54

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysiek Wilk wrote:

> Poszukaj dzbanka z ręcznym, mechanicznym wskaźnikiem terminu wymiany
> wkładu (2 pokrętła jak w zamkach szyfrowych do walizek).

Nawet to jest IMHO zbedne. Jak woda juz przez filtr ledwie leci to trzeba go
zmienic - to najlepszy wskaznik.

J.

1. Data: 2003-03-07 13:24:20

Od: "Salamon" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Przy wyborze marki (nie tylko Brita produkuje takie
> filtry) rozejrzyj się po swojej okolicy, jak jest z wkładami - u
> nas np. pewnego pięknego poranka coś wzięło i zjadło wkłady
> Kenwood, są tylko w jednym hipermarkecie.

Czy wkłady Kenwood można stosować zamiennie? (są lepsze, gorsze, takie same
jak Brita?)

Zgadza się, koty są miłe.
SALAMON (z biało-czarną kocicą Mozu)

1. Data: 2003-03-07 13:28:46

Od: "ANKA" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Salamon" <s...@p...fm> napisał w wiadomości
> Żona namawia mnie na kupno tego cuda. Może się ktoś podzielić informacjami
> czy warto, jak się sprawuje itp?
>
> SALAMON

Witam!

Ja tez twierdze ze warto! Wreszcie woda nie jedzie mi chlorem i wszystko
gotuje w wodzie przepuszczonej przez ten filtr i naprawde jest duzo
smaczniejsze.

Ania

1. Data: 2003-03-07 13:43:05

Od: "Salamon" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za odpowiedzi.
Pozdrawiam
SALAMON
P.S.
Do Hanki S.
Głaski dla Behemota ;-))

1. Data: 2003-03-07 13:53:32

Od: Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...] Czy wkłady Kenwood można stosować zamiennie?
> (są lepsze, gorsze, takie same jak Brita?)

Ja używam Kenwooda, u rodziców jest Brita - jakość IMHO bardzo
porównywalna, różnica w cenie nieduża (rzędu 2-3zł/miesiąc). Co
do zamienności - ktoś na grupie pisał, że oba rodzaje pasują do
obydwu dzbanków, nie próbowałam.

> [...]
> SALAMON (z biało-czarną kocicą Mozu)

Głask :)

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

1. Data: 2003-03-10 08:04:18

Od: Michal Sobkowski <m...@i...poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Salamon wrote:

> Żona namawia mnie na kupno tego cuda. Może się ktoś podzielić informacjami
> czy warto, jak się sprawuje itp?
Zależy od wody. W Poznaniu nie czuję żadnej różnicy. Nie zauważyłem też
najmniejszego spowolnienia przepływu nawet po przekroczeniu miesięcznego
okresu używania. (Od razu informuję, że nie mam w domu żadnych filtrów)

Michał
--
Michał Sobkowski, IChB PAN, Poznań
http://www.man.poznan.pl/private/users/msob.html

Co z rybikami
KREDYT NA MIESZKANIE ???
Drzwi składane (łamane) np.Stanley
[SPAM] Do wynajęcia 2-pokojowe, Centrum Gdyni
roletka na sufit