dżem dla cukrzyka

1. Data: 2007-08-16 07:46:52

Temat: dżem dla cukrzyka
Od: "Majkaa" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałabym zrobić dżem dla cukrzyka. Wyczytałam, że do tego potrzebna
fruktoza, ale nie wiem w jakich sklepach trzeba jej szukać. Może ktoś
podpowie gdzie kupuje się fruktozę lub podpowie jakieś inne rozwiązanie.
Z góry dziękuję za pomoc.
Majka

2. Data: 2007-08-16 07:59:27

Temat: Re: dżem dla cukrzyka
Od: BBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Majkaa pisze:
> Chciałabym zrobić dżem dla cukrzyka. Wyczytałam, że do tego potrzebna
> fruktoza, ale nie wiem w jakich sklepach trzeba jej szukać. Może ktoś
> podpowie gdzie kupuje się fruktozę lub podpowie jakieś inne rozwiązanie.

http://www.batom.pl/
http://chlebpolski.pl/sklep/cukier-s%C3%82%C5%82odzi
ki-c-12.html?osCsid=6d27d4ac784497745b4060f010dd3370
(-> gugiel-mógiel)

--
BBjk

3. Data: 2007-08-16 09:14:00

Od: "Majkaa" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BBjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości

> http://www.batom.pl/

http://chlebpolski.pl/sklep/cukier-s%C3%82%C5%82odzi
ki-c-12.html?osCsid=6d27d4ac784497745b4060f010dd3370
> [...]
Przepraszam za brak precyzji w pytaniu. Nie pytałam o sklepy internetowe,
tylko takie tradycyjne.

4. Data: 2007-08-16 09:36:19

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Majkaa" <m...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
ki-c-12.html?osCsid=6d27d4ac784497745b4060f010dd3370

> Przepraszam za brak precyzji w pytaniu. Nie pytałam o sklepy internetowe,

Markety i supermarkety. Leży albo koło cukru i słodzików, albo na jedzeniu
dla diabetyków, alergików czy inych wybrednych ;-)

QRa

5. Data: 2007-08-16 18:53:53

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Majkaa napisał(a):
> Przepraszam za brak precyzji w pytaniu. Nie pytałam o sklepy internetowe,
> tylko takie tradycyjne.

Apteka?
pozdr. Jerzy

6. Data: 2007-08-16 18:54:20

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy Nowak" <0...@m...pl> wrote in message

> Apteka?
> pozdr. Jerzy

Firma pogrzebowa i nie dżem a krem.

7. Data: 2007-08-16 19:56:14

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> "Jerzy Nowak" <0...@m...pl> wrote in message
> internetowe,

> Firma pogrzebowa i nie dżem a krem.

Jak żyję większego "żołędzia" nie widziałem.
;-)
A fruktoza powinna być w każdej aptece, jest dostępna w trzech obok mnie.
pozdr. Jerzy

8. Data: 2007-08-16 21:04:51

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak żyję większego "żołędzia" nie widziałem.

Masz na dodatek bez szypułki.

To dlatego źle odczytałeś tytuł:

Krem dla umrzyka...

9. Data: 2007-08-17 14:08:47

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Majkaa schrieb:
> [...]
> fruktoza, ale nie wiem w jakich sklepach trzeba jej szukać. Może ktoś
> podpowie gdzie kupuje się fruktozę lub podpowie jakieś inne rozwiązanie.

inne rozwiązanie. Po prostu przeliczyć ile jednostek chlebowych porcja
dżemu zawiera i jeść normalny, na sacharozie.

Waldek

10. Data: 2007-08-17 21:29:58

Od: "Joa" <j...@w...bezspamupl> szukaj wiadomości tego autora

masz wybór:

a /kupic mieszanke dr oetkera dla cukrzyków..ja taka kupiłam i dżemik
wyszedł super, wariant b/sklep kaufland ..ma to co szuaksz fruktoze...

pozdrawiam

> [...]
> fruktoza, ale nie wiem w jakich sklepach trzeba jej szukać. Może ktoś
> podpowie gdzie kupuje się fruktozę lub podpowie jakieś inne rozwiązanie.

Re: dynia
Co z bielmikiem
Surimi w zalewie.
JESZCZE RAZ