dzem jagodowy

1. Data: 2002-06-18 21:38:26

Temat: dzem jagodowy
Od: "RaBBiT" <r...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupilem duuzzoo jagod i chcialem zrobic z tego dzem,
macie jakies sprawdzone przepisy,
myslalem zeby zrobic tak jak z truskawek, ale boje sie ze nie bedzie
wystarczajaco slodki...

rabbit

1. Data: 2002-06-19 06:45:33

Temat: Re: dzem jagodowy
Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "RaBBiT" <r...@d...pl> napisał w wiadomości
> Kupilem duuzzoo jagod i chcialem zrobic z tego dzem,
> macie jakies sprawdzone przepisy,
> myslalem zeby zrobic tak jak z truskawek, ale boje sie ze nie bedzie
> wystarczajaco slodki...

Moja tesciowa, jak nazbiera duzo jagod, wsypuje je do sloikow, zasypuje
cukrem i pasteryzuje. Takie jagody sluza zima do zupy jagodowej, pierogow z
jagodami, do placka drozdzowego, na chlebek jako dzem(tylko wtedy bez soku -
sok np. do herbaty)

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2002-06-19 07:23:41

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik RaBBiT <r...@d...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aeo994$st9$...@n...tpi.pl...
> [...]
> macie jakies sprawdzone przepisy,
> myslalem zeby zrobic tak jak z truskawek, ale boje sie ze nie bedzie

dżem z jagód wychodzi moim zdaniem mdły. Przydało by się dodać do niego
czegoś jeszcze, ale nie wqiem co...
Może zrobić dżem z mieszanych owoców leśnych?

wkn

1. Data: 2002-06-19 10:07:46

Od: "Izabela Koriat-Zumis" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia <b...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
> cukrem i pasteryzuje. Takie jagody sluza zima do zupy jagodowej, pierogow
> jagodami, do placka drozdzowego, na chlebek jako dzem(tylko wtedy bez

cześć
ja robiłam w ubiegłym roku konfiturę z jagód wg przepisu na odwrocie żelfixa
2:1. wyszły pyszne.
polecam
iza K-Z

1. Data: 2002-06-19 13:10:30

Od: "slonko" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Takie jagody sluza zima do zupy jagodowej, pierogow z
> jagodami, do placka drozdzowego, na chlebek jako dzem(tylko wtedy bez
> [...]
A propos zupy jagodowej. Jaka maka ja zageszczac? Ziemniaczana czy zwykla?

pozdrowka
Magda

1. Data: 2002-06-20 07:52:15

Od: <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Basia
>
>Wystarczy tylko cukier i pasteryzacja? to było by całkiem proste, a efekt
smakowity. Tylko proszę o precyzję jeśli chodzi o cukier i długość
pasteryzowania- tak dla pewności.DZięki i pozdrawiam!!!

1. Data: 2002-06-20 13:15:43

Od: "stsal" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wkn <w...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aepbsh$ao3$...@n...tpi.pl...
> dżem z jagód wychodzi moim zdaniem mdły. Przydało by się dodać do niego
> czegoś jeszcze, ale nie wqiem co...
> Może zrobić dżem z mieszanych owoców leśnych?
>
> wkn

A może dodać ciut kwasku cytrynowego albo cytryny? Czyni cuda - sprawdzone -
ale akurat nie na dżemie z jagód...

Anka - stsal

cebula mloda pod beszamelem (P) (fr.)
Chlodnik bulgarski Tarator (P) (fr.)
chlebek z oliwkami
no to lecim dalej z ta cebula (P) niby smalec
strona z przepisami, co polecacie ?