dziecko

1. Data: 2010-07-02 13:44:25

Temat: dziecko
Od: "MiReK" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

rachunek: od 75 tys do 250 tys za 18 lat zycia

2. Data: 2010-07-02 13:55:23

Temat: Re: dziecko
Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MiReK" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
> rachunek: od 75 tys do 250 tys za 18 lat zycia

kto to liczy?

kiwiko

3. Data: 2010-07-02 14:02:48

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Lip, 15:44, "MiReK" <r...@a...pl> wrote:
> rachunek: od 75 tys do 250 tys za 18 lat zycia

powyzej gornej granicy, to cena studiow zagranicznych
dwoje dzieci, razy dwa + kieszonkowe i waciki

4. Data: 2010-07-02 14:05:32

Temat: Re:
Od: "MiReK" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "J-23" <k...@g...pl> napisal w wiadomosci
l.googlegroups.com...

> powyzej gornej granicy, to cena studiow zagranicznych
> dwoje dzieci, razy dwa + kieszonkowe i waciki

: > Jakos bez skladu i ladu sie wypowiadasz, co mnie obchodza twoje waciki
lub papier do dupy, moze pokrzywami sie podcierasz z biedy?

5. Data: 2010-07-02 14:06:36

Od: "MiReK" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> kto to liczy?

Jak przychodzi alimenty placic to, idzie sie do pierdla, a kto liczy to juz
nie wazne. hehe

6. Data: 2010-07-02 16:04:16

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Lip, 16:05, "MiReK" <r...@a...pl> wrote:
> [...]
>
> : > Jakos bez skladu i ladu sie wypowiadasz, co mnie obchodza twoje waciki
> lub papier do dupy, moze pokrzywami sie podcierasz z biedy?

zdejm berecik, bo ci skron uciska wolnomyslicielu. i nie mam to na
uwadze ze tak powiem swobody mysli, a spowolnienie procesow myslowych

7. Data: 2010-07-02 16:23:29

Temat: Re: Re:
Od: "MiReK" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "J-23" <k...@g...pl> napisal w wiadomosci
k.googlegroups.com...
b29g2000vbl.googlegroups.com...

> zdejm berecik, bo ci skron uciska wolnomyslicielu. i nie mam to na
> uwadze ze tak powiem swobody mysli, a spowolnienie procesow myslowych

tobie uciska na kregoslup szyjny moje kolano , a zeby masz wbite w psia kupe
eheheahaha

Brak chemii w zwiazku
May be :-)
Egzystencjalizm, bunt przeciwko nauce, wolna wola, bezdomni.
KSIAZKA...
Tvpis i Owsiak