dzien ogrodnika

1. Data: 2000-02-15 17:22:06

Temat: dzien ogrodnika
Od: "Paweł Słomczyński" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj dowiedzialem sie ze za komuny Dniem Ogrodnika byl 8 marca czyli
Dzien Kobiet (Miedzynarodowy) bo wtedy mozna bylo sprzedac wszystko (nawet
przekwitniete tulipany). Moze wrocmy do tej daty.
Paweł Słomczyński

1. Data: 2000-02-15 19:17:36

Temat: Re: dzien ogrodnika
Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Dzisiaj dowiedzialem sie ze za komuny Dniem Ogrodnika byl 8 marca czyli
>Dzien Kobiet (Miedzynarodowy) bo wtedy mozna bylo sprzedac wszystko
(nawet>przekwitniete tulipany). Moze wrocmy do tej daty.

Dla mnie każdy dzień w roku jest Dniem Moich Kobiet (żona i córka), to i
każdy dzień może być Dniem Ogrodnika :-).

Pozdrowienia
p...@r...pl

Re: Re: RE: tulipanowiec
POŁACIE DACHOWE KRYTE TRZCINĄ - NOWOŚĆ