!! eksperyment - leworęczni wanted !!

1. Data: 2003-04-29 00:59:01

Temat: Re: !! eksperyment - leworęczni wanted !!
Od: Sabinka <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 28 Apr 2003 16:17:12 +0200, Flyer <f...@p...gazeta.pl>
wrote:

>Ale co z tymi dwuręcznymi?????? ;)

Czy dwuręczność jest czymś wrodzonym czy raczej wyuczonym?

--
Sabina

1. Data: 2003-04-29 06:33:09

Temat: a co ze mna??
Od: "Bartek" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem praworeczny - ale myszki wyjatkowo uzywam lewa reka (takie
przyzwyczajenie) - do ktorej grupy w tym tescie mam sie zaliczyc?? ))

1. Data: 2003-04-29 06:33:46

Od: "Bartek" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy dwuręczność jest czymś wrodzonym czy raczej wyuczonym?

stawiam ze jest czyms wyuczonym ))

1. Data: 2003-04-29 07:48:27

Temat: Re: a co ze mna??
Od: "Maja" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

znowuż.. ja bym po prostu umiescila info w innym polu [np.: narodowosc]. ew.
chyba jednak wyjatkowo do tego testu zaznaczylabym 'leworecznosc'..
.. I think :)

z pozdrowieniami :)

--
ja.

** Out of my mind. Back in five minutes. **

1. Data: 2003-04-29 08:44:53

Od: Daga <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bartek pisze w news:e1pra.68663$v62.751619@news.chello.at

> stawiam ze jest czyms wyuczonym ))

Wyuczonym, kiedy się próbuje dziecko oduczyć leworęczności, a ono
nie chce? :-))

Tak było u mnie. A teraz uważam, że to bardzo przydatna rzecz -
uczyć dziecko posługiwa się drugą ręką. Pod warunkiem, że nie
zabrania się posługiwać tą pierwszą. :-) To mi teraz ratuje życie.

--
Pozdrowieństwa,
Daga

1. Data: 2003-04-29 09:07:36

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sabinka napisał:

> Czy dwuręczność jest czymś wrodzonym czy raczej wyuczonym?

Przynajmniej u mnie wyuczonym. Jako dziecko byłem leworęczny, ale
ponieważ mańkut kojarzy się niektórym negatywnie, więc zostałem
naprowadzony na prawidłową drogę rozwoju tj. praworęczność.

Co nie przeszkadza w tym, że część zachowań związana jest u mnie z
leworęcznością, a i od biedy pisać też się da lewą ręką. ;)

Flyer

1. Data: 2003-04-29 09:15:53

Od: "ksRobak" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maja <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> Jestem studentką psychologii i ..oczywiście mam prośbę.
> Mianowicie o poświęcenie mi jednej, no może dwóch minutek.
> Na stronie www.piotr.waw.pl/maja znajduje się mały test.
> Będę szczególnie wdzięczna za udział w nim osób leworęcznych.
> dzięki od razu wielkie za pomoc,
> Maja
> ** He who laughs last, thinks slowest **

społeczeństwa dzielą się na: leworęcznych, żydów, murzynów i resztę...
słusznie - "dziel i rządź" :)

każdy ma lewą rękę oprócz inwalidów
zdarza się jednak, że są osobniki w populacji ludzkiej: o dwóch lewych
rękach :)

po co się męczyć, ułóż sobie od razu jaką chcesz uzyskać statystykę wyników
bo i tak nie masz żadnej pewności, czy udział w teście wezmą wyłącznie
osoby posługujące się bardziej prawą niż lewą ręką (a może oboma na raz?)

jeśli tematem twojego wypracowania jest tak sformułować pytanie, aby
wzbudziło ono zainteresowanie, to powinnaś raczej skierować je w kierunku
"ciekawości" np. "czy Ewa w raju zerwała jabłko lewą czy prawą ręką?
jeśli chcesz znać odpowiedź na to pytanie to wypełnij test..."

jeśli uzyskałeś punktów 0 do 7 - to lewą :-))))))

:-)
ksRobak

1. Data: 2003-04-29 09:38:51

Od: "Maja" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Flyer" <f...@p...gazeta.pl> napisał
> Co nie przeszkadza w tym, że część zachowań związana jest u mnie z
> leworęcznością, a i od biedy pisać też się da lewą ręką. ;)

.czy tylko ja mam od razu takie kosmate mysli...?
;)

pzdr.

--
ja .

** Bądź realistą: nie mów prawdy **

1. Data: 2003-04-29 09:40:19

Od: "Maja" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"ksRobak" <e...@N...gazeta.pl> napisał

[cut]
..
ale o ccsssso chozi? ;)))))))))

z pozdrowieniami ;)

--
ja.

** Byc szczesliwym - tego trzeba sie uczyc **

1. Data: 2003-04-29 09:58:43

Od: "ksRobak" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

[cut]
> ale o ccsssso chozi? ;)))))))))
>
> z pozdrowieniami ;)
> --
> ja.
> ** Byc szczesliwym - tego trzeba sie uczyc **

nie wiesz? :-))))))
Twój test nie jest eksperymentem naukowym (nie masz wiarygodnych
danych o uczestnikach...) ;)
w takim rozumieniu jest tylko psycho-zabawą ;)

:-)
ksRobak

EBOOKI KONTAKT SMS 504669078
"Charaktery" - konkurs (UAM)