!! eksperyment - leworęczni wanted !!

1. Data: 2003-04-29 11:08:55

Temat: Re: !! eksperyment - leworęczni wanted !!
Od: "Maja" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

kurcze... ale mam dziś dobry humorek...
strasznie serdecznie pozdrawiam i ..zapraszam za jakiś czas, gdy na stronce
[ www.piotr.waw.pl/maja ] będą już wyniki eksp.. przepraszam.. psychozabawy
:))))))))))))))))))))

--
Maja

** Cynik to ktos, kto przez obserwacje widzi rzeczy takimi, jakie sa, a nie
jakimi byc powinny **

1. Data: 2003-04-29 19:55:51

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maja napisał:

> ..czy tylko ja mam od razu takie kosmate mysli...?
> ;)

Głodnemu chleb na myśli? :)

Osobiście palę używając lewej ręki (prawą nie umiem, choć już zapalanie
wychodzi mi lepiej prawą) i noszę przeważnie wszelkie torby odwrotnie
niż wszyscy (kiedyś się przyjrzałem). Pewnie trochę innych rzeczy. ;)

Flyer

1. Data: 2003-05-04 18:46:48

Od: Sabinka <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 29 Apr 2003 11:07:36 +0200, Flyer <f...@p...gazeta.pl>
wrote:

>Przynajmniej u mnie wyuczonym. Jako dziecko byłem leworęczny, ale
>ponieważ mańkut kojarzy się niektórym negatywnie, więc zostałem
>naprowadzony na prawidłową drogę rozwoju tj. praworęczność.

A czy zdarza się oburęcznośc wrodzona?

--
Pozdrawiam, Sabina

1. Data: 2003-05-04 20:07:58

Od: h...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> A czy zdarza się oburęcznośc wrodzona?
>
> --
> Pozdrawiam, Sabina

tak ;)
częściej słyszymy o obunożności
niektórzy znakomici piłkarz mają zmysł w obu nogach (za to też mają kasę) ;)
ciekawe nie? ;)

:-)
ksRobak

1. Data: 2003-05-05 06:34:07

Od: "ksRobak" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maja <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> Maja
>
> ** Cynik to ktos, kto przez obserwacje widzi rzeczy takimi, jakie sa, a nie

ho, ho :)))))))))))
panienka jest prymuską! :)))))))

oczywiście, że psychozabawa jest eksperymentem, z tą jedynie różnicą,
że 'badany' nie wie 'co jest grane' ;)

:-)
ksRobak

--