!! eksperyment - leworęczni wanted !!

1. Data: 2003-04-28 11:00:49

Temat: !! eksperyment - leworęczni wanted !!
Od: "Maja" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem studentką psychologii i ..oczywiście mam prośbę.
Mianowicie o poświęcenie mi jednej, no może dwóch minutek.
Na stronie www.piotr.waw.pl/maja znajduje się mały test.
Będę szczególnie wdzięczna za udział w nim osób leworęcznych.

dzięki od razu wielkie za pomoc,

--
Maja

** He who laughs last, thinks slowest **

1. Data: 2003-04-28 11:12:37

Temat: Re: !! eksperyment - leworęczni wanted !!
Od: Daga <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maja pisze w news:b8j1td$8j6$1@nemesis.news.tpi.pl

> Będę szczególnie wdzięczna za udział w nim osób leworęcznych.

A oduczonych leworęcznych albo oburęcznych? :-)

Tam jest jakiś błąd, jak sądzę. Trzeba odkryć 5 pól, żeby zgadnąć,
jaki obrazek jest pod spodem. Pod spodem nie ma nic - szare pola,
puste, bez obrazka, bez szlaczka, bez niczego, tylko gładki szary
kolor, jednolity. A jednak na kolejnej podstronie pokazuje się "totaly uncovered
picture"
i to nie są owe szare pola. Dlaczego?

--
Pozdrowieństwa,
Daga

1. Data: 2003-04-28 12:30:59

Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Daga" <z...@N...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> puste, bez obrazka, bez szlaczka, bez niczego, tylko gładki szary
> kolor, jednolity. A jednak na kolejnej podstronie pokazuje się "totaly

U mnie dziala dobrze - odkrywane fragmenty byla wlasnie takie jakie sie
potem pokazaly
na koncowym obrazku. Mam IE 6. Moze Twoja przegladarka tego nie obsluguje?
Praworeczny

1. Data: 2003-04-28 13:09:03

Od: Daga <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch pisze w news:b8j71d$8v9$1@atlantis.news.tpi.pl

> na koncowym obrazku. Mam IE 6. Moze Twoja przegladarka tego nie obsluguje?

Też mam IE 6.0.

Oburęczna, ale bardziej lewo :-)

Daga

1. Data: 2003-04-28 13:10:54

Od: "Maja" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Daga" <z...@N...onet.pl> napisał

> Tam jest jakiś błąd, jak sądzę. Trzeba odkryć 5 pól, żeby zgadnąć,
> jaki obrazek jest pod spodem. Pod spodem nie ma nic - szare pola,

przykro mi, ale nie wiem :((((
program byl przetestowany i generalnie dzialal ;)))

a tak w ogole bardzo dziekuje za pomoc :)))

ach.. no i nie wyjasnilam, dlaczego po angielsku jest ten test- przepraszam.
moja wina. ale o udzial w tym badaniu prosilam takze osoby z innych krajow,
stad ten dosc uniwersalny bądź co bądź język.

pozdrowienia dla grupy - wyniki niebawem. mam nadzieję, że _coś_ wyjdzie
:))))
nie omieszkam się pochwalić ;))))

--
Maja

** Okropne jest to, ze nie mozna ani zyc z kobietami, ani bez nich **

1. Data: 2003-04-28 13:32:16

Od: Daga <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maja pisze w news:b8j9h8$hoe$1@nemesis.news.tpi.pl

> pozdrowienia dla grupy - wyniki niebawem. mam nadzieję, że _co?_ wyjdzie
> :))))

Wiesz, w psychologii nie ma złych wyników, każdy jest dobry. :-)

> nie omieszkam się pochwalić ;))))

Koniecznie!!!!

Powodzenia!

1. Data: 2003-04-28 14:17:12

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maja napisał:

> a tak w ogole bardzo dziekuje za pomoc :)))

Ale co z tymi dwuręcznymi?????? ;)

Flyer

1. Data: 2003-04-28 14:29:51

Od: "Maja" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale co z tymi dwuręcznymi?????? ;)

no niech napisza. ze obureczni - to tez moze byc interesujace ;)

z pozdrowieniami,

--
ja.

** Prawo Katza - ludzie i narody będą działać racjonalnie wtedy i tylko
wtedy, gdy wyczerpią już wszystkie inne możliwości. **

1. Data: 2003-04-28 14:31:54

Od: "Maja" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Maja" <m...@p...onet.pl> napisał

> no niech napisza. ze obureczni - to tez moze byc interesujace ;)

ps. niech napisza tam, gdzie sie da, tz.: w ktorymkolwiek z pol, gdzie mozna
_cos_ napisac [narodowosc np] - oczywiscie ;)

--
Maja

** W pracy z komputerem, opieranie się na jakichkolwiek zasadach jest
błędem. **

1. Data: 2003-04-28 15:06:59

Od: Daga <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maja pisze w news:b8je94$a2i$1@nemesis.news.tpi.pl

> ps. niech napisza tam, gdzie sie da, tz.: w ktorymkolwiek z pol, gdzie mozna
> _cos_ napisac [narodowosc np] - oczywiscie ;)

Za późno. :((

--
Pozdrowieństwa,
Daga