enchilada - znacie przepis?

1. Data: 2005-01-08 21:01:45

Temat: enchilada - znacie przepis?
Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

chodzi mi glownie o tej 2 sosy:

1/ smietana - wyglada, jakby cos do niej bylo dodane - moze cytryna? jest
gesta, tak typowo meksykanska i tak idealnie pasuje do tej potrawy

2/ salsa - kolor czerwony, wyczuwam papryke, cebule, pomidor, ale pewnie
diabel tkwi w szczegolach?...

1. Data: 2005-01-09 10:01:27

Temat: Re: enchilada - znacie przepis?
Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2005-01-09 14:24:36

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Monika Biermann" <m...@g...de> napisal w wiadomosci

> [...]
> chilli swieza lub suszona, pol lyzeczki pieprzu cayenne, 3 lyzki oleju z
> oliwek, koncentrat pomidorowy (na oko, aby zagescic sprawe), ewentualnie

bardzo ci dziekuje za ten przepis. zastanawiam sie, skad w restauracji
meksykanskiej biora takie ladne, smaczne, czerwone pomidory, bo ja widuje
tylko te obrzydlistwa blade... czy ta salse da sie zrobic z pomidorow z
puszki?

a ta smietane musze poszperac w takim razie w archiwum, bo dla mnie smietana
w kuchni meskykanskiej to mistrzostwo swaita i tylko wtedy ja jadam, do
zadnej innej potrawy nie potrzebuje smietany:)

1. Data: 2005-01-09 14:51:19

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
> meksykanskiej biora takie ladne, smaczne, czerwone pomidory, bo ja widuje
> tylko te obrzydlistwa blade... czy ta salse da sie zrobic z pomidorow z

Raczej tak, tylko dobrze odsacz je przed przerobka.

Co ja jeszcze robie do fajitas (bo z tego co pytasz to chyba Ci raczej o to
lub burrito chodzi) to paste z czerwonej fasoli, ktora miksujesz razem z
cebula, czosnkiem i doprawiasz sola i tabasco.

Monika

Do użytkowników mikrofali Whirlpool
Dobra sałatka mi dziś wyszła
Sprawdźcie!!! Super sprawa dla studentów!
Urządzenie MAGIC BULLET vs. Merlin 1-2-3
Sos serowy do nachos