entkalker

1. Data: 2006-11-12 08:42:49

Temat: entkalker
Od: "mw1111" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie ile tego środka w (płynie) należy użyć do czyszczenia expresu
ciśnieniowego na opakowaniu nie ma instrukcji. Wie ktoś, bardzo proszę o
odpowiedź.

2. Data: 2006-11-12 22:04:27

Temat: Re: entkalker
Od: "czeremcha " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

mw1111 <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> Mam pytanie ile tego środka w (płynie) należy użyć do czyszczenia expresu
> ciśnieniowego na opakowaniu nie ma instrukcji. Wie ktoś, bardzo proszę o
> odpowiedź.

Pytanie zbyt ogólne, niestety. "Entkalker" to nie jest nazwa własna; to tak,
jakbyś napisał/a : ile mam wsypać proszku do pralki...

Potrzebna nazwa własna, albo chociaż nazwa producenta, żeby ktoś mógł ci
pomóc.

Ania

3. Data: 2006-11-13 08:46:41

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha napisał(a):

> Pytanie zbyt ogólne, niestety. "Entkalker" to nie jest nazwa własna; to tak,
> jakbyś napisał/a : ile mam wsypać proszku do pralki...

Każdy szanujący sie producent podaje dozowanie na opakowaniu.

> Potrzebna nazwa własna, albo chociaż nazwa producenta, żeby ktoś mógł ci
> pomóc.

http://www.google.pl/search?num=100&hs=73W&hl=pl&cli
ent=firefox-a&rls=org.mozilla%3Apl-PL%3Aofficial_s&q
=entkalker+dose&btnG=Szukaj&lr=
;-)
pozdr. Jerzy

4. Data: 2006-11-13 10:53:17

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Potrzebna nazwa własna, albo chociaż nazwa producenta, żeby ktoś mógł ci
> pomóc.
>
> Ania

Firma Saeco napisane na opakowaniu prosimy przestrzegać sposobu użycia ...i
tyle o użyciu :((
Wanda

5. Data: 2006-11-13 11:02:51

Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

m...@p...onet.pl schrieb:

> Firma Saeco napisane na opakowaniu prosimy przestrzegać sposobu użycia ...i
> tyle o użyciu :((

opis użycia jest w instrukcji obsługi maszyny. Jak będę w domu to
sprawdzę, ale o ile mnie sclerosis nie myli, to bierzesz flaszkę tego
specjału, wlewasz do maszynki, naciskasz guzik odwapnienie i reszta sama
leci. Potem płukanie i gotowe. Przynajmniej tak jest w moim DeLonghi.

Waldek

6. Data: 2006-11-13 11:21:51

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Waldemar napisał(a):

> opis użycia jest w instrukcji obsługi maszyny. Jak będę w domu to
> sprawdzę, ale o ile mnie sclerosis nie myli, to bierzesz flaszkę tego
> specjału, wlewasz do maszynki, [...]

W tym co ja widziałem to wlewało się nakrętkę.
:-)))
pozdr. Jerzy

7. Data: 2006-11-13 11:26:03

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"JerzyN" <0...@m...pl> wrote in message

> W tym co ja widziałem to wlewało się nakrętkę.
> :-)))
> pozdr. Jerzy

Może sam albo żona zbiera w smarketach próbki? I wtedy trzeba całą
buteleczkę (fiolkę) jednorazowo?

8. Data: 2006-11-13 12:03:47

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> Może sam albo żona zbiera w smarketach próbki? I wtedy trzeba całą
> buteleczkę (fiolkę) jednorazowo?

Google: Saeco Entkalker Konzentrat Espresso Automat.
pozdr. sylojoba Jerzy

9. Data: 2006-11-13 12:26:35

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> pozdr. sylojoba Jerzy

Ty też?! 8-P

Sie masz szwagier!!!

A ona o tym wie?

10. Data: 2006-11-13 12:32:50

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Może sam albo żona zbiera w smarketach próbki? I wtedy trzeba całą
> buteleczkę (fiolkę) jednorazowo?

w butelce jest 250ml płynu

DO S.
paluszki krabowe z sosem ?
Mięso mielone, papryka marynowana, oliwki?
Mikser vs Mikser
Kuchnia