paluszki krabowe z sosem ?

1. Data: 2006-11-11 20:23:20

Temat: paluszki krabowe z sosem ?
Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jadlam ostatnio paluszki krabowe w sosie na zimno z czyms zielonym
przypuszczam że to byly orzeszki pini ,sos lekko kwaskowy ,bezbarwny.

co to moglo byc i jak zrobic?

z czym jeszcze paluszki ?oprocz sałatek ?
thx
p.

2. Data: 2006-11-13 13:06:05

Temat: Re: paluszki krabowe z sosem ?
Od: <n...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

In <ej5ber$82d$1@news.dialog.net.pl> pamana wrote:
> Jadlam ostatnio paluszki krabowe w sosie na zimno z czyms zielonym
> przypuszczam że to byly orzeszki pini ,sos lekko kwaskowy ,bezbarwny.
>
> co to moglo byc i jak zrobic?

Pesto? (zielone, przezroczyste i z piniolami :-) )

> z czym jeszcze paluszki ?oprocz sałatek ?

Ja takich rzeczy nie jadam, ale mój TŻ zasmakował w sałatce z paluszków
z pieczarkami i kukurydzą, jak chcesz mogę wrzucić przepis.

--
pzdr notująca
krytyk rzeczywistości

3. Data: 2006-11-13 18:14:47

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pesto? (zielone, przezroczyste i z piniolami :-) )

mocno rozwodnone musialoby to byc to pesto :)

jakis ocet ?
a moze to byly paluszki w zalewie ?

ja tylko spotkalam mrozone wiec bez zalewy .
p.

4. Data: 2006-11-16 12:27:17

Od: Kosek <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

<n...@n...gazeta.pl> wrote in news:20061113150819080-
0...@n...aster.pl:

> Pesto? (zielone, przezroczyste i z piniolami :-) )

Pesto jest przezroczyste?

Kosek

Mięso mielone, papryka marynowana, oliwki?
Mikser vs Mikser
Kuchnia
STOIKU 2
PRAVDA A KUCHYNIE