facet zmieniony w dziesięciolatka

1. Data: 2004-06-28 13:46:33

Temat: facet zmieniony w dziesięciolatka
Od: "oloix rewolucje" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak to działa że przychodzą momenty w ktorych facet nie mający problemów z
wartościowaniem (zwłaszcza siebie), wiedzący dokąd zmierza i jak ma tam
dojść, nagle, pod wpływem baby, zmienia się w małolata. Przychodzą mu do
głowy pomysły takie że po ich wykonaniu sam przed sobą sie do nich nie
przyznaje, łazi na spacerki tylko po to żeby zyskać pretekst do wyciągnięcia
baby, a jak baba jest po kapieli i nie idzie na spacerek to siada na
ławeczce przed jej oknem i pisze smsa żeby mu pomachła hehehe
nie moze sie opanowac zeby nie zadzwonic 2 lub 3 razy dziennie i wrecz
glupio mu jest bo prawdopodobnie wychodzi na natreta :) i jego zdrowy
rozsadek mowi mu zeby sie uspokoil, jednak emocje biora gore i dzwoni znowu.
baba jest przebiegla-dozuje mu siebie tak zeby nie mogl myslec o innych
rzeczach.

ok. koniec opisu. znacie jakis lek ktory powoduje zanik
emocji???????????????????????????

--
oloix rewolucje
~~~ cruel & ruthless, horrible & efficient cunt - me!

1. Data: 2004-06-28 14:18:34

Temat: Re: facet zmieniony w dziesięciolatka
Od: websafe <d...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

oloix rewolucje wrote:

> baba jest przebiegla-dozuje mu siebie tak zeby nie mogl myslec o innych
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
dokładnie :)

> ok. koniec opisu. znacie jakis lek ktory powoduje zanik
> emocji???????????????????????????

Przecież to pozytywne emocje :D
Nie zabijaj ich :)

pozdrówka

1. Data: 2004-06-28 14:26:59

Od: "oloix rewolucje" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "websafe" <d...@p...org> napisał w wiadomości

> Przecież to pozytywne emocje :D
> Nie zabijaj ich :)

ale ja chce je zabic! no przeciez nie da sie zyc no!!!!

1. Data: 2004-06-28 15:14:48

Od: "skowronski" <r...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> ale ja chce je zabic! no przeciez nie da sie zyc no!!!!

ciesz sie chwila :) ...nie bedziesz mogl zyc jak Ci tego zabraknie

1. Data: 2004-06-28 16:18:49

Od: "zagubiona w realu" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "oloix rewolucje" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> rzeczach.
>
> ok. koniec opisu. znacie jakis lek ktory powoduje zanik

Popatrz na wszystkich ponuraków wokół Ciebie - prawdopodobnie Ci
zazdroszczą.
Jesteś zakochany i nie chcesz?! Nie żartuj nawet;))))
Kasia ;)

1. Data: 2004-06-28 16:31:06

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"oloix rewolucje" <o...@g...pl> wrote in message
> [...]

10latkowi, to prokurator na przyrodzeniu siedzi - to czego sie dziwisz????
Kaska

1. Data: 2004-06-28 17:42:19

Od: "SAjmon" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> znacie jakis lek ktory powoduje zanik
> emocji???????????????????????????
tak
ożeń się z nią;-)

SAjmon
PS: ale z tym smsem żeby Ci pomachała przez okno to chyba przegiąłeś;-)))

1. Data: 2004-06-28 18:18:22

Od: "Kasia " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

oloix rewolucje <o...@g...pl> napisał(a):

> jak to działa że przychodzą momenty w ktorych facet nie mający problemów z
> wartościowaniem (zwłaszcza siebie), wiedzący dokąd zmierza i jak ma tam
> dojść, nagle, pod wpływem baby, zmienia się w małolata.

opisujesz siebie czy jestes zazdrosny kumpla?:)
bo jak siebie to sie nie przejmuj, ten stan po jakims czasie minie, a to ze
sie tak zachowujesz nie oznacza ze zmieniles sie w malolata.

jesli mowimy o twoim kumplu to juz cos innego. po prostu facet sie zakochal.
jesli kumpel nie ma dla ciebie tyle czasu ile poprzednio to wychodzi tu
twoja zazdrosc. kumpel nie zachowuje sie jak malolat, w twoich oczach tak
jest bo jestes na niego zly (odpowiedz mi czy jestes, ja zakladam ze
jestes:) ).
jesli widzisz ze "baba" go jakos krzywdzi a kumel tego nie widzi bo
jest "slepy" to jakos delikatnie mu to powiedz, ale nie staraj sie rozbijac
zwiazku tylko dlatego ze kumel nie ma dla ciebie tyle czasu co poprzednio:)

kaska

1. Data: 2004-06-28 18:27:03

Od: "Tytus" <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "oloix rewolucje" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
> ok. koniec opisu. znacie jakis lek ktory powoduje zanik
> emocji???????????????????????????

właśnie przeczytałem jeszcze raz Twój wątek o realizacji
Realizacja i co to jest?

very inspired
zwłaszcza w kontekście
:c)

tyt

1. Data: 2004-06-28 18:35:36

Od: KOMINEK <k...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

"oloix rewolucje" <o...@g...pl> wrote in

> znacie jakis lek ktory powoduje zanik
> emocji???????????????????????????

Masturbacja.
(naprawde!)

--
Nudzisz sie? To napisz: k...@g...pl albo zaGGadaj - 1209534

Gdy słysze slowo "kultura", odbezpieczam rewolwer

To chyba nerwica....proszę o porady.
po ślubie...
Jeszcze o dobrych żonach
Moja historia (dlugie)