wpływ błędów na czytelność tekstu

1. Data: 2004-06-28 14:02:52

Temat: wpływ błędów na czytelność tekstu
Od: p...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Szukam jakichś badań na temat wpływu różnego rodzaju błędów (literówki,
czeskie błędy itp) na czytelność tekstów. Chodzi mi o to by móc określić, o
ile zmniejszy czytelność danego tekstu wprowadzenie w nim konkretnych
błędów.

--
piotr sobolewski
remove polish name of an animal from my email

1. Data: 2004-06-28 14:21:21

Temat: Re: wpływ błędów na czytelność tekstu
Od: websafe <d...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

p...@o...pl wrote:

> czeskie błędy itp) na czytelność tekstów. Chodzi mi o to by móc określić, o
> ile zmniejszy czytelność danego tekstu wprowadzenie w nim konkretnych
> błędów.

http://google.pl/search?hl=pl&q=czytelno%C5%9B%C4%87
+tekstu

BTW.

> remove polish name of an animal from my email

ROTFL :)

1. Data: 2004-06-28 14:27:35

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

> czeskie błędy
Co to sa "czeskie bledy"?

Kaska

1. Data: 2004-06-28 14:52:36

Od: websafe <d...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Pyzol wrote:

> Co to sa "czeskie bledy"?

czsekie bęłdy :)

1. Data: 2004-06-28 15:34:39

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"websafe" <d...@p...org> wrote in message
> czsekie bęłdy :)

A dlaczego "czeskie"?

Kaska

1. Data: 2004-06-28 16:40:46

Od: "Agmic" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zdognie z nanjwoymszi baniadmai perzporawdzomyni na
bytyrijskch uweniretasytch nie ma zenacznia kojnolesc ltier
przy zpiasie dengao solwa. Nwajzanszyeim jest, aby prieszwa i
otatsnia lteria byla na siwom mijsecu, ptzosałoe mgoą być w
niaedziłe i w dszalym cąigu nie pwinono to sawrztać polbemórw
ze zozumierniem tksetu. Dzijee sie tak datgelo, ze nie czamyty
wyszistkch lteir w sołwie, ale cłae sołwa od razu

1. Data: 2004-06-28 18:04:10

Od: Paweł Niezbecki <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

Pyzol<n...@s...ca>

> "websafe" <d...@p...org> wrote in message
>
> A dlaczego "czeskie"?

ze względu na "odwrotność" czeszczyzny

np.
kapr - karp
švec - szewc

p.

1. Data: 2004-06-28 18:07:09

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Paweł Niezbecki" <s...@p...acn.wawa> wrote in message
> ze względu na "odwrotność" czeszczyzny
>
> np.
> kapr - karp
> ąvec - szewc

A czy Czesi takie bledy nazywaja "polskimi"?
Kaska

1. Data: 2004-06-28 18:11:42

Od: Paweł Niezbecki <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

Pyzol<n...@s...ca>

> "Paweł Niezbecki" <s...@p...acn.wawa> wrote in message

> A czy Czesi takie bledy nazywaja "polskimi"?
> Kaska

Nic mi o tym nie wiadomo.

Z tego, co wiem, używają swojego odpowiednika "literówki" (překlep).

P.

1. Data: 2004-06-28 18:39:57

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

> Z tego, co wiem, używają swojego odpowiednika "literówki" (překlep).

Acha, znaczy nie mieszaja Polakow w ich wlasne bledy?

Kaska

facet zmieniony w dziesięciolatka
To chyba nerwica....proszę o porady.
po ślubie...