fajne lozko, ale za drogie..

1. Data: 2005-05-16 18:46:54

Temat: fajne lozko, ale za drogie..
Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Poszukując mebli do nowego lokum natrafiłam na łóżko, które bardzo mi
odpowiada. Wygląda tak:

http://www.meblowy.com.pl/popup_image.php?pID=159

Niestety cena kompletu: rama, blenda na ścianę i dwie szafki nocne, to 4k.
Czy może ktoś w poszukiwaniach mebli natknął się na tańszy odpowiednik?
Myślicie, że zlecenie zrobienia czegoś takiego stolarzowi ma sens? Ile
procentowo mogę wtedy zaoszczędzić i czy ktoś z Was zna godnego polecenia
rzemieślnika (wrocław).

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]

2. Data: 2005-05-17 12:29:53

Temat: Re: fajne lozko, ale za drogie..
Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm> szukaj wiadomości tego autora

> Myślicie, że zlecenie zrobienia czegoś takiego stolarzowi ma sens? Ile
> procentowo mogę wtedy zaoszczędzić i czy ktoś z Was zna godnego polecenia
> rzemieślnika (wrocław).

Uwazam ze jak najbardziej ma to sens, i na pewno zapłacisz mniej stolarzowi
niz 4 000 w sklepie.
Popytaj w firmach które robią meble (nawet tam gdzie robia np. kuchnie,
czesto takze wykonuja inne meble).
Choc tutaj tez musisz porównać ceny, bo rozpiętość tez bywa duża.

3. Data: 2005-05-18 20:54:35

Od: "Dawid Świtała" <n...@W...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> napisał w wiadomości
> [...]
> Myślicie, że zlecenie zrobienia czegoś takiego stolarzowi ma sens? Ile
> procentowo mogę wtedy zaoszczędzić i czy ktoś z Was zna godnego polecenia

Dziżas ...kupa kasy ......
Ma sens jak najbardziej. Weź tylko pod uwagę żeby robił to z np. buku aby
po pobejcowaniu miało sensowny odcień.
Możesz też spróbować poszukać sklepu /pytaj u stolarzy/ z drewnem
egzotycznym - heban, tek itd. :) Cena wyższa ale oprócz zabezpieczenia nie
musisz nic robić.
Ja bym zrobił tak a 1k PLN wywalił na dobry materac :)
Problem może być z szafkami /ten deseń taki jakiś dziwny/ jeśli to płyta HDF
to pół biedy jeśli drewno naturalne to wysoce egoztyczne :)
Dobra doczytałem że to fornir więc pół biedy bo koszy niższe niż w przypadku
całych desek

Dawidek

mieszkać w domku kanadyjskim ?
Muchy, komary i cała reszta....
piecyk do pieczenia chleba - Wasze opinie
Re: Sprawa naczyn z TEFLONU - moj apel - podajcie dalej !
Co jest tańsze (remont)