farba do okien plastikowych

1. Data: 2003-06-03 10:01:03

Temat: farba do okien plastikowych
Od: "Kasia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam pytanie czy ktos słyszał o farbie do okien plastikowych. Panowie
remontujący blok tak ząłatwili mi okna że.... (nie bede pisać brzydkich
słów), porysowali jak diabli przy skrobaniu pochlapnych miejsc tynkiem,
klejem z tasmy papierowej.
W zamian po pewnych dyskusjach zaproponowano nam pomalowanie okien taka
farbą. Niestety nigdy nie słyszałam o takim specyfiku. I mam pytanie czy
niech zostawią już w spokoju moje okna czy niech malują? może ktoś wie coś
na ten temat albo ma jakies doswiadczenia ?
Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2003-06-03 11:04:39

Od: "Janus, Pawel" <P...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

> W zamian po pewnych dyskusjach zaproponowano nam pomalowanie
> okien taka
> farbą.

Nie słyszałem, ale ja bym żądał odszkodowania. Jak spieprzyli robotę raz
to nie widzę powodu, żeby dawać im drugą szansę. Pomalują plastiki i
będzie ładnie przez rok a potem szukaj wiatru w polu. Zażądaj
odszkodowania a okna jeśli się da sama doprowadź do porządku (może
wystarczy dokładnie przemyć benzyną, rozpuszczalnikiem?). Ja bym nie dał
malować, przecież nie pomalują tego dokładnie. Trzebaby wszystko
rozebrać do śróbki i powlekać jakąś specjalną farbą... Ja sobie tego nie
wyobrażam.

1. Data: 2003-06-03 11:08:13

Temat: Re: farba do okien plastikowych
Od: Dlugi <...@...x> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 3 Jun 2003 12:01:03 +0200, "Kasia" <k...@w...pl> wrote:

> [...]
>niech zostawią już w spokoju moje okna czy niech malują? może ktoś wie coś
>na ten temat albo ma jakies doswiadczenia ?

Jesli zrobia to zgodnie z zasadami malowania np. zderzakow
samochodowych to bedzie ok.

Pozdrawiam
Dlugi

1. Data: 2003-06-03 12:54:56

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> W zamian po pewnych dyskusjach zaproponowano nam pomalowanie okien taka
> farbą. Niestety nigdy nie słyszałam o takim specyfiku.

Mam poważne obawy, że pomalują ci okna zwykłą farbą ftalową, która z PCV
zlezie po jednym sezonie. Nie wiem, być może są już jakies farby do PCV, ale
z tego co kojarzę zawsze się mówiło, ze tego się nie maluje.
Skłonny bym chyba był toczyć wojnę o wymiane okien albo odszkodowanie w
najgoszym wypadku i nie iść na żadne ugody. Pomalują ci te okna tak jak
robili cały remont i będzie gorzej jak w tej chwili.

J.

1. Data: 2003-06-12 09:27:37

Od: "A.M." <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłem taką farbę w Tikkurili.
Nazywa się otex albo repco.
ich strona to www.tikkurila.gda.pl
Pozdr. Pepe

Kasia wrote:
> [...]
> niech zostawią już w spokoju moje okna czy niech malują? może ktoś wie coś
> na ten temat albo ma jakies doswiadczenia ?

Zyrandole i lampy
kto odpowiada za skrzynki tepsa na klatkach schodowych?
[dekoracja] w co przyodziać okno?
Jak załatać dziurę w drzwiach POL-SKONE w okleinie naturalnej
Urzadzenie do ..