farmy spa

1. Data: 2005-01-13 21:20:50

Temat: farmy spa
Od: MechaGodzilla <m...@T...neo.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzien dobry

czy ktoras z Was byla na jakims tygodniowym lub choc kilkudniowym
"turnusie" w Polsce w famie SPA?
chcialbym poznac opinie na temat takich "urlopow"
prosze o podzielenie sie obserwacjami zarowno tymi pozytywnymi jak i
negatywnymi..
a moze takie spa w Czechach albo na Slowacji???

pozdrawiam
Mechcia

1. Data: 2005-01-13 22:34:40

Temat: Re: farmy spa
Od: "Kasia Mikołajczyk" <Kasia.Mikolajczyk@USUŃ-TObiuro.ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "MechaGodzilla" <m...@T...neo.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> negatywnymi..
> a moze takie spa w Czechach albo na Slowacji???

Ja nie korzystalam, ale pamietam, ze Hafsa byla i opisywala swoje wrazenia:
http://glinki.com/?l=uzxgji

i jeszcze tu troszkę wiadomości:
http://glinki.com/?l=igi07r

Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2005-01-13 23:56:39

Od: "Ada" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy ktoras z Was byla na jakims tygodniowym lub choc kilkudniowym
> "turnusie" w Polsce w famie SPA?

Bylam na 3 dni w SPA Ireny Eris w Krynicy. Mimo, ze kosmetyki moze nie z
najwyzszej polki, ale pobyt byl w 100% udany.
Instytut kosmetyczny dobrze wyposazony - masaz wodny to po prostu bajka...
Posilki w restauracji rozplywaja sie w ustach... nie sprzyja to diecie ;)
Basen, jakuzi (jak to sie pisze?), silownia, stol do ping ponga i bilarda,
drink bar, sala do fitnessu. Pokoje ladne, dobrze wyposazone, lozka wygodne
:) A ten widok z okna... ach... Osrodek znajduje sie vis a vis Jaworzyny.

1. Data: 2005-01-14 11:47:27

Od: "star" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

MechaGodzilla wrote:
> [...]
> chcialbym poznac opinie na temat takich "urlopow"
> prosze o podzielenie sie obserwacjami zarowno tymi pozytywnymi jak i

Ja polecam hotel SPA w Ciechocinku - Villa Park www.villapark.pl. Bylam tam
juz dwa razy, jest to bardzo fajne miejsce, mimo ze Ciechocinek kojarzy sie
raczej z sanatoriami dla emerytow, mozna tam spedzic milo czas.
W samym hotelu zajmuja sie zarowno zdrowiem jaki i uroda, jest gabinet
kosmetyczny (w zeszlym roku bylo to Thalgo, teraz sie zmienilo) a oprocz
tego sa zabiegi typowo zdrowotne: kapiele wodne, plaszcze wodne, masaze,
akupresura, joga, aerobic no i rewelacja: kriokomora. Bardzo zaluje ze w tym
roku nie pojade bo tydzien tam ladowal mnie energia na caly rok. Bardzo
polecam.

--
star

1. Data: 2005-01-14 15:32:47

Od: MechaGodzilla <m...@T...neo.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 05-01-13 23:34Kasia Mikołajczyk wrote:
> Uzytkownik "MechaGodzilla" <m...@T...neo.pl> napisal w wiadomosci
>
> Ja nie korzystalam, ale pamietam, ze Hafsa byla i opisywala swoje wrazenia:
> [...]
bardzo dziekuje:-) ide zagladnac tam:)

mechcia

1. Data: 2005-01-14 15:33:42

Od: MechaGodzilla <m...@T...neo.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 05-01-14 00:56Ada wrote:

> [...]
> :) A ten widok z okna... ach... Osrodek znajduje sie vis a vis Jaworzyny.

wlasnie znalazlam strone w sieci:)
tez mi sie podoba, choc ceny maja bardzo wysokie...

mechcia

1. Data: 2005-01-14 15:35:02

Od: MechaGodzilla <m...@T...neo.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 05-01-14 12:47star wrote:

> [...]
> roku nie pojade bo tydzien tam ladowal mnie energia na caly rok. Bardzo

dzikuje za informacje
tez tam wobec tego w sieci zagladne:)))

pozdrawiam
mechcia

1. Data: 2005-01-14 15:56:32

Od: "Ada" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W samym hotelu zajmuja sie zarowno zdrowiem jaki i uroda, jest gabinet
> kosmetyczny (w zeszlym roku bylo to Thalgo, teraz sie zmienilo)

Ooo! Teraz zamiast Thalgo mają tam Isabelle Lancray. Sczerze polecam tą
firmą. Nie jest tak bardzo rozreklamowana, ale pracowałam na niej przez
jakiś czas i bardzo ją sobie cenię. Na efekty nie trzeba czekać tak długo
jak w przypadku Thalgo (to oczywiście moje zdanie, a Thalgo też ma w swojej
ofercie pare dobrych produktów).

jak wy rozpoznajecie oszustow na allegro?
Zapomniałam nazwę leku na trądzik
puder rozjasniajacy Vipery?
oczyszczanie twarzy w YR
allure - allegro - pytanie o sprzedającego