farsz do canelloni

1. Data: 2004-03-29 21:03:38

Temat: farsz do canelloni
Od: "Jasti" <n...@m...maila.ot> szukaj wiadomości tego autora

Witam, czy zna ktoś jakiś smaczny farsz do canelloni, ja póki co
praktykowałam jedynie tradycyjny z mięsa mielonego. Mżoe coś ze
szpinakiem i serem? W jakich proporcjach? Z reguły gotuję "na czuja" ;-)
ale chciałabym żeby smaczne wyszło.
Jasti

1. Data: 2004-03-30 05:56:38

Temat: Re: farsz do canelloni
Od: Dusiolek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 3/29/04 11:03 PM, ciasno uwiązany do stołu w laboratorium,
obserwowałem jak 'Jasti' równymi rzędami liter zapełnia etykietkę
donoszącą, iż wyrwane mi przemocą wątpia to tak naprawdę:

> [...]
> praktykowałam jedynie tradycyjny z mięsa mielonego. Mżoe coś ze
> szpinakiem i serem? W jakich proporcjach? Z reguły gotuję "na czuja" ;-)

Może być taki?:
http://www.szpinak.prv.pl/przepisy/canelloni_ze_.htm
Z tym, ze to szpinak, boczek i słonecznik...

--
Dusiołek
http://www.szpinak.prv.pl

placek ze sliwkami