fasolka - jak przygotowac?

1. Data: 2003-06-09 08:49:29

Temat: fasolka - jak przygotowac?
Od: "rahab" <r...@p...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Na dzisiaj zaplanowalem sobie jako dodatek do dania glownego mloda zolta
fasolke.
Czy ktos moze zapodac jakis fajny pomysl na przygotowanie tejze fasolki?
Moj pomysl: ugotowac w wodzie z cukrem i sol, podac polane maselkiem...
Co proponujecie?

rahab

1. Data: 2003-06-09 11:36:49

Temat: Re: fasolka - jak przygotowac?
Od: "Magdalena W." <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rahab" <r...@p...katowice.pl> napisał w wiadomości
> Czy ktos moze zapodac jakis fajny pomysl na przygotowanie tejze fasolki?
> Moj pomysl: ugotowac w wodzie z cukrem i sol, podac polane maselkiem...
> Co proponujecie?
I to jest najlepszy pomysl, bo mloda fasolka jest pyszna sama w sobie!
Ja jej nie "psuje" dodatkami innymi niz maslo albo maslo + buleczka,
przynajmniej na poczatku

Pozdrawiam
Magda

1. Data: 2003-06-09 11:57:43

Od: dorota bugla <o...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

rahab napisał:
> Na dzisiaj zaplanowalem sobie jako dodatek do dania glownego mloda zolta
> fasolke.
> Czy ktos moze zapodac jakis fajny pomysl na przygotowanie tejze fasolki?

mozna dorzucic pomidory w cwiartach i peperoncini, po czem podgrzac tak
ciut ciut coby zmiekly pomidory, ale sie nie rozciapcialy
mniam mniam

oshin, znowu mam maly kam bek ;)
--
oshin

1. Data: 2003-06-09 14:01:05

Od: PatryCCCja <k...@s...TO_WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

rahab wrote:
> Czy ktos moze zapodac jakis fajny pomysl na przygotowanie tejze fasolki?
> Moj pomysl: ugotowac w wodzie z cukrem i sol, podac polane maselkiem...
> Co proponujecie?

uwielbiam gotowana na parze, pokropiona oliwa i sosem sojowym....
maselko? bulka tarta? do piet nie dorasta!

pat
--
vege.pl http://www.vege.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2003-06-09 14:05:20

Od: zGosiula <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

PatryCCCja wrote:

> uwielbiam gotowana na parze, pokropiona oliwa i sosem sojowym....

Potwierdzam :-). W zeszłym roku tak zachwalałaś, że też spróbowałam i
stałam się "fanką" takiego połączenia :-).

--
Gosia
wywal "brzydkie" mailto: zgosiula(at)poczta.onet.pl

1. Data: 2003-06-09 20:10:56

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik zGosiula napisał:

> Potwierdzam :-). W zeszłym roku tak zachwalałaś, że też spróbowałam i
> stałam się "fanką" takiego połączenia :-).

A ja podsmazam fasolke na oliwie z czosnkiem, posypuje obficie
tymiankiem i troche sole lecz nie duzo. Podlewam do polowy wysokosci
fasolki woda i dusze. Uwielbiam smak fasolki i tymianku. Z powodzeniem
smakuje tez z ziolami prowansalskimi.

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony