drożdże winiarskie?

1. Data: 2003-06-08 19:54:32

Temat: drożdże winiarskie?
Od: Tomek Głowacki <tomek@wywalto_pseinfo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Nie wiem czy to dobra grupa na zadanie takiego pytania, ale lepszej nie
znalazłem :)

Zacząłem przygotowywać "rozczyn" drożdży winiarskich, jedna butelka
Tokay 81 a druga Burgund. Postępowałem zgodnie z instrukcją, 300 ml
wody, 3 łyżeczki cukru, "szczypta" pożywki. Fajnie. Odstawić w ciepło
(wywar ma 32 stopnie C). Napisali, że po 2-3 dniach ma intensywnie
fermentować... niestety, poza tym że delikatnie "czuć" fermentacją, nie
nazwałbym tego intensywnością. Tokay to całkiem bez sensu, Burgund co
jakiś czas puści bąbelka...

Czy coś schrzaniłem?

Pozdrawiam,
Tomek