fastum zel

1. Data: 2003-10-11 07:30:48

Temat: fastum zel
Od: "Mubuza" <m...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od kilku dni potwornie boli mnie krzyz, a wlasciwie nieco w prawo od niego.
Bol jest silny do tego stopnia ze uniemozliwia mi on lezenie na plecach,
przestepowanie z nogi na noge etc. Wczoraj na noc zastosowalam powyzsza masc
na to miejsce....a dzis jako madry Polak po szkodzie znowu mam dylematy czy
moglam to zrobic w ciazy, czy ta masc nie moze zaszkodzic malenstwu(25tydz).
Prosze, odpowiedzcie mi.

Pozdrawiam
Mubuzia

--
There ought to be a better way to start the day than by getting
up in the morning.

2. Data: 2003-10-11 19:07:36

Temat: Re: fastum zel
Od: Anka Łazowska <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mubuza" <m...@N...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
czy
> moglam to zrobic w ciazy, czy ta masc nie moze zaszkodzic

Spokojnie, nic malenstwu nie bedzie.
A.

3. Data: 2003-10-12 14:44:16

Od: "Feliks Dzierzynski" <x...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mubuza <m...@N...onet.pl> napisał(a):

> Od kilku dni potwornie boli mnie krzyz, a wlasciwie nieco w prawo od niego.

A moze "rodzisz" kamien? Idz lepiej do lekarza

4. Data: 2003-10-14 16:35:48

Od: "asia" <a...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam ! Nie wiem co z tym fastum , bo dla mnie lekarz przepisał specjalną maść
dla kobiet w ciąży przy takich dolegliwościach. Ja na Twoim miejscu bym ją
odstawiła i następnym razem poradź się lekarza.

5. Data: 2003-10-14 17:11:08

Od: Anka Łazowska <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "asia" <a...@W...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dla kobiet w ciąży przy takich dolegliwościach. Ja na Twoim miejscu bym ją
> odstawiła i następnym razem poradź się lekarza.

Dawka leku, ktora wchlonie sie przez skore jest na tyle mala, ze nie bedzie
miala wplywu na dziecko.

Pozdrowienia.

Czy jest lekarstwo na ból pośladka?
Jakie Cwiczenia Po Zlamaniu