ferie w górach - gdzie?

1. Data: 2007-12-14 10:12:23

Temat: ferie w górach - gdzie?
Od: "riri" <r...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może cos polecicie... Szukam jakiegoś przyzwoitego domu wczasowego gdzies w
gorach. Coś większego nie pensjonat. Żeby blisko była jakaś górka na sanki i
narty dla 3 i 7 latka.
Pozdrawiam
R.

2. Data: 2008-01-18 12:00:49

Temat: Re: ferie w górach - gdzie?
Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com> szukaj wiadomości tego autora

"riri" <r...@r...pl> wrote in message news:fjtkvl$4ad$1@news.onet.pl...
> Może cos polecicie... Szukam jakiegoś przyzwoitego domu wczasowego
> gdzies w gorach. Coś większego nie pensjonat. Żeby blisko była jakaś
> górka na sanki i narty dla 3 i 7 latka.

Moge polecic WDW Koscielisko
http://www.wzw.zakopane.pl/?strona,menu,pol,glowna,0
,0,1324,osrodki_wzw,ant.html.
Duzy teren, na sanki gorka tuz przy osrodku, wyciagi niestety dalej. Parking
strzezony (dodatkowo platny)
Codziennie jakas wycieczka (np. na Kasprowy - autokar dowozi do samych
Kuznic, nie czeka sie w kolejce), wyjazdy na baseny termalne na Slowacji
itp. Jezdze tam z dziecmi od prawie dwudziestu lat (z przerwa ;-)

--
Axel

prezent dla 9-latki
Szkolne kary
Ciekawe miejsca- polecam
wszawica w przedszkolu:(
Usunięcie korzenia zęba u dziecka 6 lat - wielki problem (Wrocław).