fernet

1. Data: 2003-03-29 09:04:46

Temat: fernet
Od: "ks" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :)

I prosze o pomoc.
Jakis czas temu kupilam ze znajomymi cos, co zwie sie FERNETstock.
Okazalo sie, ze jest to jeden z najgorzej smakujacych alkoholi, jakie
zdarzyli nam sie kiedykolwiek pic.
Czy zna ktos jakis przepis na drinka, gdzie ten alkohol smakowalby duzo
lepiej?

Pozdrawiam i z gory dziekuje za pomoc :)

Kasia

1. Data: 2003-03-29 10:06:45

Temat: Re: fernet
Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Po wielkim zarciu nie ma nic lepszego jak golnac sobie Fernet!
Monika

1. Data: 2003-03-29 10:22:48

Temat: Odp: fernet
Od: "ks" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po wielkim zarciu nie ma nic lepszego jak golnac sobie Fernet!

Taa, tylko cytrynowego. Ten zwykly jest nie do picia :)

> Monika

Kaska

1. Data: 2003-03-29 10:29:42

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

No to kawalek cytryny (ew. sok cytrynowy) do tego i hurrrra!
Choc ostatnio raczej podchoszi mi Averna albo Ramazotti - tak do popijania
wieczorkiem.

1. Data: 2003-03-29 10:36:24

Od: "ks" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to kawalek cytryny (ew. sok cytrynowy) do tego i hurrrra!

Uffff, az mi ulzylo.
Czyli da sie cos z tym zrobic

kasia

1. Data: 2003-03-29 10:37:57

Od: Aleksander Kłosiewicz <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ks <k...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b63nfg$3eq$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
duzo
> lepiej?
>
> Pozdrawiam i z gory dziekuje za pomoc :)

Masz przed sobą kilka lat użytkowania !
Jest to dodatek do drinków taki jak angostura - kilka kropli do drinka
np. Manhattan
pozdr.Alex

1. Data: 2003-03-29 18:46:32

Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jakis czas temu kupilam ze znajomymi cos, co zwie sie FERNETstock.
> Okazalo sie, ze jest to jeden z najgorzej smakujacych alkoholi, jakie

<ciach>

Fernetem poczestowal mojego chorego na zoladek meza Wloch, wlasciciel
restauracji, w ktorej maz jada b.czesto. Na poczatku go otrzepalo, potem
kupil sobie "na wypadek niestrawnosci" i tak sie w tym rozsmakowal, ze
popija sobie kieliszeczkami wieczorna pora. Cieszy sie, ze ma przynajmniej
jeden alkohol, ktory uchowa sie w poblizu mojej osoby, bo butelki z
koniakami i whisky oprozniam, hm....jak by tu powiedziec ...nader szybko. Co
do ferneta, ktory jest skrzyzowaniem kropli nasercowych z zoladkowymi, to sa
ludzie, ktorzy sie urodzili do jego picia i tacy, ktorzy nigdy przenigdy go
nie polubia, jak ja na przyklad. Wiec lepiej albo odloz go na najwyzsza
polke i uzywaj tylko w stanach ciezkiego przezarcia, albo czestuj
nielubianych gosci....;o)))

Agata Solon, naturalna

1. Data: 2003-03-29 21:14:24

Od: "Krushynka" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ks" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zdarzyli nam sie kiedykolwiek pic.
> Czy zna ktos jakis przepis na drinka, gdzie ten alkohol smakowalby duzo

Bardzo smakuje z tonikiem i cytrynką... Smacznego

Krushynka

1. Data: 2003-03-30 11:46:52

Od: "golsar" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam . Czytam i oczom nie wierzę . Fornet to wspaniały trunek którego
spiłem ogromne ilości bedąc na Słowacji w ostatnie wakacje. Citron jest
jest zdecydowanie lepszy ale zwykłu zmieszany z colą plasterek cytryne plus
jeszcze troche soku z cytrunki wycisnietej mmmm pychotka .Bardzo lekko sie
pije i na drugi dzień człowiek nie ma problemów z żołądeczkiem .Pozdrawiam

1. Data: 2003-03-31 06:57:01

Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pij mocno zchłodzony i traktuj jak lekarstwo ( tak samo jak np unicum:)

--
ostry

Niezdrowa kawa?
co z bialek?