francuski cukier

1. Data: 2001-12-09 20:44:34

Temat: Re: francuski cukier
Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

1...@n...onet.pl...

> ... i doskonale powoduje u większości spożywających efekt wymiotny. Żona
kiedyś
> kupiła jakiś napój słodzony tym g....m. Po kilku łykach przez 3 godziny mi
się
> odbijało.

... no to rzeczywiscie nie aspartam.

--
Niesz !

1. Data: 2001-12-09 21:50:22

Temat: Re: francuski cukier a właściwie amerykański tłuszcz ;-)
Od: "sassanach" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Sheridan" <a...@o...com.au> napisał w wiadomości

[...] W skrocie co znalazlam, to ze
> Splenda jest tak chytrze zrobiona, ze wiekszosc z czlowieka wychodzi w
> siusiu ale znalazlam tez i strone, ktora ma pewne obiekcje co do
> nieszkodliwosci tego produktu. Inna nazwa Splendy to Sucralose. [ciach,
sory, ale ja tylko do powyższego zdania ;-) ]

To zupełnie jak z takim tłuszczem który miał nie mieć kalorii,o ile
pamiętam jakiś poliester sacharozy Olestra czy coś takiego. Zachowuje sie
jak tłuszcz, ale sie nie trawi i nie wchłania. Zdaje sie że dopuszczono to
w Stanach. Jednak mieli maly problem przy początkowych badaniach, wadą tego
cuda było zjawisko tzw "leakingu" czyli pewnien rodzaj "przeciekania" ;-).

--
POzdrówka
Sassenach

1. Data: 2001-12-09 22:05:24

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

sassanach <s...@p...fm> a écrit dans le message :
9v0mcu$b3c$...@n...tpi.pl...
> [...]
tego
> cuda było zjawisko tzw "leakingu" czyli pewnien rodzaj "przeciekania" ;-).

Tutaj (Francja), to po prostu olej parafinowy. Tysz "leakuje"-)))

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2001-12-10 03:56:13

Od: "Anna Sheridan" <a...@o...com.au> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Nowak <k...@p...wp.pl> wrote in message
> Sprobuje przestac slodzic herbate i kawe, ale nie wyobrazam sobie nie
> dodania troszke cukru do duszonych warzyw czy do sosu na bazie przecieru
> itd. Dlatego zaciekawil mnie ten francuski cukier. Jak go kupie i wybadam
> dam znac, Na razie nie wiem nawet jak sie nazywa. Na pewno nie aspartam bo
> to jest slodzik. Kaska
Ja uzywam do sosow o bazie pomidorowej miodu. Daje troszke inny smak niz
cukier, i mozesz poeksperymentowac z roznymi gatunkami miodu, moze polubisz?
Ania

1. Data: 2001-12-10 03:56:13

Od: "Anna Sheridan" <a...@o...com.au> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
cukier, i mozesz poeksperymentowac z roznymi gatunkami miodu, moze polubisz?

Banan bananowi nierowny
Fw: Do Izy Sowuly
hahaha...
wypieki z miodem i bez proszku do pieczenia
kolorowe wisienki