frywolitki - poszukuj

1. Data: 2003-08-11 20:47:41

Temat: frywolitki - poszukuj
Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej, witam.
Niby mam wzorków dużo a jak przyszło do realizacji zamówienia - zabrakło ;(
Szukam wzorków na małe serwetki i jedną większą, ma być tradycyjny komplet,
niestety.
Muszę zrobić na prezent. Dobrze byłoby coś prostego, czasu mam niewiele.
Może jakieś powtarzające się motywy?
Bardzo proszę o wzorki i kłaniam się :)

Ela (Warszawa)

1. Data: 2003-08-11 21:29:52

Temat: Re: frywolitki - poszukuj
Od: "Zosia" <m...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ale czy to ma być okrągłe, czy ta wieksza owalna np? owalną mozna by zrobic z
połaczenia trzech mniejszych (bez ostatniego okrążenia) i objechaniu ich jakims
ozdobnym brzegiem, czy też z większej ilości środkowego motywu małych serwetek.
podpowiedz mi kształt, srednicę i takie tam, może cos znajdę albo wykombinuję.

1. Data: 2003-08-11 22:04:35

Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
serwetek.
> podpowiedz mi kształt, srednicę i takie tam, może cos znajdę albo

No, właśnie nie wiem jaki ma być kształt.
Pokazałam komuś serwetkę którą właśnie skończyłam, spodobała się. Ale jest
dość pracochłonna, chciałam przerobić na coś mniejszego, nie dało rady.
Myślałam o połaczeniu kilku mniejszych elementów, ale to niestety też
zajmuje dużo czasu. Jakoś nie mam ostatnio głowy do myślenia a termin-
najlepiej na połowę września. Więc musi być coś prostego. Zaczęłam co prawda
dla niej ładną serwetę z rozetek ale nie zdążę zrobić kompletu.
Powiem tak: osoba ma gust...... :(
Najlepiej jakby było duże (brrrr), jakieś okrągłe motywy, rozety?
Jak coś znajdziesz to ja bardzo chętnie, oczywiscie.
Obejrzałam wszystko co mam i pomyślałam sobie: jestem jak osioł przy
żłobach. Zbyt duży wybór.

A do ciebie napiszę jak już zakończę swoje podróże, wymienimy się wzorami.
Jestem w trakcie porządkowania zbiorów.

Pozdrawiam
Ela

1. Data: 2003-08-12 09:13:41

Od: "Zosia" <m...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No, właśnie nie wiem jaki ma być kształt.
ups:( no cóż, nie problem , a wyzwanie:)
> [...]
> najlepiej na połowę września. Więc musi być coś prostego. Zaczęłam co prawda
> dla niej ładną serwetę z rozetek ale nie zdążę zrobić kompletu.
skoro wyniuchała frywolitki to ma i to jaki...
> Najlepiej jakby było duże (brrrr),  jakieś okrągłe motywy, rozety?
> Jak coś znajdziesz to ja bardzo chętnie, oczywiscie.
po pracy poszukam, przynajmniej bedę miała pretekst je ogladać:)
> Obejrzałam wszystko co mam i pomyślałam sobie: jestem jak osioł przy
> żłobach. Zbyt duży wybór.
szczęściaro, ja mam tylko zaczątki, jakieś hmmm...ekhm.. ście...

> A do ciebie napiszę jak już zakończę swoje podróże, wymienimy się wzorami.
> Jestem w trakcie porządkowania zbiorów.

własnie, ja juz po podróżach, w tym samym stadium porządkowania, tylko coś mi
się w tym po tych porzadkach jeszcze większy bałagan robi :-/

Piękne myszki i nie tylko
Zapraszam
tłumaczenie z hiszpańskiego
mam krosno :-))) - informacja dodatkowa