funkcja niskich temperatur vs System automatycznego zagotowania

1. Data: 2002-12-24 15:22:30

Temat: funkcja niskich temperatur vs System automatycznego zagotowania
Od: "eazy77" <i...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Zamierzam kupic plyte ceramiczna i po dlugim namysle i przegladaniu archiwum
do wyboru ma dwie whirpool i amica
whirpool- bez timera, ale z funkcja niskich temperatur, ktora pozwala na
utrzymanie stalej temp. w garnku 70 C lub 40 C,
amica- timer i system automatycznego zagotowania pozwalajacy na sterowanie
intensywnoscia grzania w czasie (np na maksa przez 3 min, potem np przez 2
min na 1).
Zastanawiam sie ktora funkcja bedzie bardziej uzyteczna, a moze cos innego
przemawia za tymi modelami o to dane
http://www.amica.com.pl/prods.php?pID=PS1030&cID=74
http://www.centrum2000.com.pl/wip02/z/z.php?id=wk_0i
kvs1wju&p=183&x=wh

Prosze o porade

Skladam wszystkim najlepsze zyczenia z okazji Swiat Bozego Narodzenia

Robert Kowalczyk

1. Data: 2002-12-24 16:32:45

Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

> Zastanawiam sie ktora funkcja bedzie bardziej uzyteczna, a moze cos innego
> [...]
http://www.elektro-darek.com/pokaz.php?tid=8
Jeszcze tu masz dane, ale malo, za to cena i firma atrakcyjne!
Barbara

---

1. Data: 2002-12-29 15:20:04

Od: "Vefour" <v...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eazy77" <i...@w...net> napisał w wiadomości
> [...]
> min na 1).
> Zastanawiam sie ktora funkcja bedzie bardziej uzyteczna, a moze cos innego

Mam ta druga, nie uzywam, wolę robić co ja chcę niz co chce automat - imho
pierwsza w płycie elektrycznej będzie o wiele bardziej przydatna. A i tak
namawiam na indukcję :)))

V.

pierogi - farsz
kartofelki - polecam :)
tiramisu - problem
Czy mozna dac lukier na zimne ciasteczka?
swieta AD 2002