garnki

1. Data: 2006-01-11 22:27:24

Temat: garnki
Od: "Mariusz" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Szukałem w archiwum ale brak konkretów.

Chciałbym się od Was dowiedzieć jakich garnków
używacie, które są dobre i sprawdzone.
Myślę o kupie komplety jest ich teraz sporo na rynku.
Cena w granicach 200-400 zł tyle planuje wydać, ale nie wiem
na co się zdecydować i co wybrać - a szkoda żeby później okazało
sie że jednak to nie to i wszystko się przypala albo rączki odpadają.

Na stronach internetowych firm wszystko zawsze
ładnie i pięknie wygląda.

Dziękuje za wszystkie wypowiedzi
oraz informacje dot. firm.

Mariusz

Sprawdz sam i zapytaj o szybę do swojego samochodu
http://www.szybykoberski.pl/pol/pytanie.htm
Szyby samochodowe Auto Szyby K.R.Glass Maria Koberska
Ponad 8000 szyb samochodowych, sprzedaż, montaż, przyciemnianie
atrakcyjne ceny, wysyłka szyb firma kurierska. - zapraszamy!

2. Data: 2006-01-11 22:39:22

Temat: Re: garnki
Od: Konrad Brywczyński <http://cerbermail.com/?EPpJiWnVOQ> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz <m...@o...pl> w wiadomości
news:news:dq40jr$jt3$1@nemesis.news.tpi.pl napisał(a):
> [...]
> Myślę o kupie komplety jest ich teraz sporo na rynku.
> Cena w granicach 200-400 zł tyle planuje wydać, ale nie wiem

Za tyle można kupić w zasadzie jakiś 1 dobry garnek. Dlatego niestety u nas
ten zakup jeszcze jest w sferze planów.

--
Konrad J. Brywczyński Bus station is the place where bus stops.
k...@b...tk Trainstation is the place where train stops.

3. Data: 2006-01-11 23:14:25

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Konrad Brywczyński" <http://cerbermail.com/?EPpJiWnVOQ> napisał
w wiadomości

> Za tyle można kupić w zasadzie jakiś 1 dobry garnek. Dlatego niestety u
> nas ten zakup jeszcze jest w sferze planów.

Nie przesadzasz? Ja używam Berghoffów, jestem b.zadowolona. Rączki są w
całości metalowe, więc nie odpadną:) Trochę się nagrzewają, ale dla mnie to
żaden problem. Zresztą można kupić wersję metalowo - ebonitową. Jedzenie się
nie przypala, garnek łatwo się czyści. Jest naprawdę solidny (dość ciężki).
Zresztą naprawdę nie wiem, czego można jeszcze oczekiwać od naczynia........
Aha, komplet garów z dodatkami można kupić za ok 400 zł (w zależności od
typu) na allegro.

Pozdr. Ewa

4. Data: 2006-01-12 01:26:13

Od: Lukasz Madeksza <m...@N...gmx.de> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz wrote:
> Chciałbym się od Was dowiedzieć jakich garnków
> używacie, które są dobre i sprawdzone.
> Myślę o kupie komplety jest ich teraz sporo na rynku.
> Cena w granicach 200-400 zł

Witam,

proponuje inaczej podejsc do sprawy.
Zamiast kupowac "uniwersalny" komplet lepiej imvho zastanowic sie, jakie
pojemnosci beda potrzebne i kupic 2-3 porzadne. Nie wiem czy patelnie
tez wchodza w gre no i jakie macie zwyczaje (czy codziennie gotujecie,
dla ilu osob maksymalnie itd.). Pewna role gra tez to jaka macie kuchenke.

Lukasz Madeksza

.: GG 366 48 22 :: ICQ 71 99 52 27 :: Skype Wookasch :.

5. Data: 2006-01-12 06:41:49

Od: "Geny" <g...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

tez mam problem z kupnem garnkow. za tydzien wchodze do nowego mieszkania i
powoli kompletuje sprzet.
jako ze mam mala kuchnie, myslalem o tym komplecie tefala, ktory ma
zdejmowana raczke i pewnie on kosztuje cos kolo 300 zl. a jesli nie ten (tak
mi sie srednio widzi teflonowy ganek do gotowania zupy) to jaki? i jesli
mowicie, ze porzadne garnki kosztuja tyle, to co to sa za garnki? (chodzi mi
o firme i czy mozna je kupic w geantach i innych takich)

pozdrawiam
grzesiek

6. Data: 2006-01-12 10:47:55

Od: "Misiek" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jufi" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Podchodzicie do garnkow jak do niemalze celu zycia i jego calego dorobku.
> Kupilam ostatniona "pchlim targu"uzywane ze stali z podwojnym dnem, 3
rozne
> za 40 zl. i jestem bardzo zadowolona !!sa swietne, nic sie nie przypala i
> bardzo szybko sie nagrzewaja!
> Pozdr.
> joanna

Po 1 POD a nie nad postem
po 2 ja uzywam "podrobek" Zeptera o potrojnym dnie kupionych u Ruskich
Mozna juz za 60 zl trafic, ja jednak polecilbym takie za ok. 100 zl
z tego co pamietam to w komplecie jest 1 patelnia , 1 rondelek, 3 garnki -
wszystko z pokrywkami
Jedynym powaznym minusem jest to ze przy nieumiejetnym smazeniu na patelni
potrawy sie przypalaja... Wszag to jednak nie cepter
I nie smazylem beztluszczowo bo jednak przywiera mieso... nie tak jak w
Cepterze
Garnki ze stali kwasoodpornej
dlugo trzymaja cieplo po nagrzqniu i wymagaja malego pl,omienia
Patelnie jednak musialem dokupic teflonowa.. Tu polecam te drozsze z Tefala

7. Data: 2006-01-12 10:58:15

Od: "jufi" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

8. Data: 2006-01-12 15:47:09

Od: "pyszczak" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja kupiłem sobie komplet nierdzewnych garnków/rondelków w IKEA plus
dodatkowy garnek z seri 365+ i jestem zadowolony.

9. Data: 2006-01-12 17:40:48

Od: "turecky " <t...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz <m...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> sie że jednak to nie to i wszystko się przypala albo rączki odpadają.
>
> Na stronach internetowych firm wszystko zawsze

Tefal Ingenio jest bardzo OK! I co szkodzi gotowac zupe w teflonowym ?

10. Data: 2006-01-12 18:42:24

Od: "elka" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Konrad Brywczyński" <http://cerbermail.com/?EPpJiWnVOQ> napisał
w wiadomości
t003.jasien.net...

> Za tyle można kupić w zasadzie jakiś 1 dobry garnek.

Czy do garnka za 400 zł juz nie trzeba wkładać produktów, same garnki
powodują, ze wychodzi z nich dobra zupa? Czym gotowanie w takim garnku rózni
sie od gotowania w moim za 40 zł?

Obiad słomianego wdowca;)
Patelnia dwustronna do naleśników
ziemniaki z kapustą po indyjsku, ktoś zna przepis?
zestaw i wino
Instrukcja do automatu do chleba SHG BB 475