[gda/3m] dobry dermatolog/kosmetolog poszukiwany

1. Data: 2003-11-27 10:10:42

Temat: [gda/3m] dobry dermatolog/kosmetolog poszukiwany
Od: "giga" <g...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Poszukuje dobrego dermatologa w Gdansku/Trojmiescie wyspecjalizowanego w
"sprawach twarzowych". Juz pieciu lekarzy w roznych krancach Polski
bezskutecznie usilowalo cos zrobic z moja cera, a ona nadal jest tragiczna.
I nie jest to bynajmniej zwykly tradzik, ktory zalatwilyby hormony.
Bede wdzieczna za wszelka pomoc.

Pozdrawiam
giga

1. Data: 2003-11-28 07:19:52

Od: "hesiunia" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "giga" <g...@i...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
tragiczna.
> I nie jest to bynajmniej zwykly tradzik, ktory zalatwilyby hormony.

Moze sprobuj u doktora Olszanskiego, na Ulicy Wladyslawa IV w Gdyni
to dermatolog i alergolog moze tu tkwi problem
pozdrawiam
Hesia

1. Data: 2003-11-28 09:28:24

Od: "giga" <g...@i...wywal-to.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moze sprobuj u doktora Olszanskiego, na Ulicy Wladyslawa IV w Gdyni
> to dermatolog i alergolog moze tu tkwi problem

dzieki,
na razie sprobuje u dermatolog poleconej (wczoraj) przez moja lekarz
ogolna.. Jesli ona nie pomoze, to sprobuje u wyzej wymienionego. A jesli
pomoze, to podam nazwisko i polece.

Pozdrawiam
giga

lysanel??