gdzie jest ostry?

1. Data: 2000-06-26 18:40:09

Temat: gdzie jest ostry?
Od: "Martucha" <c...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Strasznie dawno mnie tutaj nie bylo, a ostatnio zagladam , szukam i nie moge
znalezc :((

Ostry, gdzie jestes? Wlasnie przegladalam jakies stare posty i tak mi sie
zatesknilo :(
Moze jakis przepisik wrzucisz, albo cus? :))

Pozdrawiam,

Marta

1. Data: 2000-06-28 10:41:21

Temat: Re: gdzie jest ostry?
Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ostry, gdzie jestes? Wlasnie przegladalam jakies stare posty i tak mi sie
> zatesknilo :(

Ach, jak to miło :) w zalewie (sic!) setnych dyskusji o kruchej wołowinie
zauważyć że ktoś tęskini :D
Generalnie jestem zawalony pracą i raczej czytam

> Moze jakis przepisik wrzucisz, albo cus? :))

A na co konkretnie ???? ;)

Bo jakoś tak ogólnie, to.......... a zresztą - wyjaśnienia na priva ;)

OS3

1. Data: 2000-06-29 07:49:33

Od: "Dana" <d...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ostry <o...@e...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8jckdv$3m5$...@f...man.torun.pl...

> [...]
> Generalnie jestem zawalony pracą i raczej czytam
> Bo jakoś tak ogólnie, to.......... a zresztą - wyjaśnienia na priva ;)

Skoro jestes taki zapracowany to serdecznie pozdrawiam!
Gdybys byl blizej zawolalabym cie na pierogi z czeresniami, jagodami albo
wisniami. Na grzyby juz nie bede Cie wolala :( choc pojawily sie w
okolicznych lasach.
Duza buzka!

--
DanaB
http://www.kuchnia.com.pl

1. Data: 2000-06-29 07:59:46

Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdybys byl blizej zawolalabym cie na pierogi z czeresniami, jagodami
albo
> wisniami.

Ach nie mógłbt\ym i tak - wiesz, dieta M. ;)))

> Na grzyby juz nie bede Cie wolala :( choc pojawily sie w
> okolicznych lasach.

A na grzyby to akurat bardz chętnie :) uwielbiam wszelkie grzyby pod wszelką
postacią, a ostatnio nawet mój kolega zniszczył mnie opowiadaniem o
kiszonych rydzach ;)

OS3

1. Data: 2000-07-02 13:21:18

Temat: Odp: gdzie jest ostry?
Od: "Zalewscy" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostry zostal zaproszony przez Dane na pierogi z czeresniami, jagodami
> albo wisniami.

Okazalo sie, ze jest wielbicielem grzybow. To ja, pod warunkiem powrotu
(czynnego!) na grupe, serdecznie zapraszam na rydze takie prosto z patelni,
smazone na swiezym, wiejskim maselku; a i cos schlodzonego na popitke tez by
sie znalazlo :-))) To chyba najlepsze na przepracowanie, prawda?
pozdrowienia
Ula
Twoje posty byly zawsze inspirujace, dowcipne i nie nudzily :-)))

1. Data: 2000-07-03 09:16:26

Od: "Dana" <d...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Zalewscy <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ilH75.6071$Q...@n...tpnet.pl...

> [...]
Ula
> Twoje posty byly zawsze inspirujace, dowcipne i nie nudzily :-)))

Przegrywam w walce o Ostrego : nie potrafie zbierac grzybow! Umiem zrobic
dobre dania warzywne z patelni... I faszerowane kurze udka... i kruchy
placek z wisniami i pianka...

1. Data: 2000-07-06 10:20:18

Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
by
> sie znalazlo :-))) To chyba najlepsze na przepracowanie, prawda?

No to jeszcze tylko powiedz, dokoąd przyjechać na te rydze i co
najważniejsze kiedy ?:)

OS3

1. Data: 2000-07-16 00:26:42

Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Przegrywam w walce o Ostrego : nie potrafie zbierac grzybow! Umiem zrobic
>dobre dania warzywne z patelni... I faszerowane kurze udka... i kruchy
>placek z wisniami i pianka...

trochę spóźnione, ale nie przegrane :) - w końcu monopol na mnie mam ja i
moja lepsza ;0 połowa :)))
Na placek też przyjadę - tylko gdzie ?:)

ostry

1. Data: 2000-07-18 11:07:24

Od: "Dana" <d...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ostry <o...@e...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8kqvfi$f9h$...@f...man.torun.pl...

> trochę spóźnione, ale nie przegrane :) - w końcu monopol na mnie mam ja i
> moja lepsza ;0 połowa :)))
> Na placek też przyjadę - tylko gdzie ?:)
>
> ostry

A przywieziesz swoja lepsza polowe? Jak masz mlode - tak 5-8 lat - to tez
zabierz, jest tu taki jeden, ktory czeka na towarzystwo. Niestety, jeszcze
nie teraz, bo trwa alarm powodziowy (Ziemia Klodzka).

1. Data: 2000-07-24 21:11:05

Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

>A przywieziesz swoja lepsza polowe? Jak masz mlode - tak 5-8 lat - to tez
>zabierz, jest tu taki jeden, ktory czeka na towarzystwo. Niestety, jeszcze
>nie teraz, bo trwa alarm powodziowy (Ziemia Klodzka).

Jasne, i pewnie zechcemy zjeść to co przygotujesz :)))
A powódź to już się chyba skończyła ?:)

ostry

Antipasto z baklazana
a dlaczego wino traci kolor ????