gdzie kupicwawrzynek główkowy???

1. Data: 2005-04-05 19:53:57

Temat: gdzie kupicwawrzynek główkowy???
Od: "#Master#" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy wie ktos gdzie we Wroclawiu lub okolicach(polnoc Wroclawia)mozna kupic:
wawrzynek główkowy (Daphne cneorum)

2. Data: 2005-04-05 20:11:36

Temat: Re: gdzie kupicwawrzynek główkowy???
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 5 Apr 2005 21:53:57 +0200, #Master# napisał(a):

> czy wie ktos gdzie we Wroclawiu lub okolicach(polnoc Wroclawia)mozna kupic:
> wawrzynek główkowy (Daphne cneorum)

Z tego co wiem problem moze być.
Natomiast koło Krakowa to wiem gdzie -w sobotę było jeszcze kilka sztuk:)

Pozdrawiam
Marta

3. Data: 2005-04-06 04:35:58

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy wie ktos gdzie we Wroclawiu lub okolicach(polnoc Wroclawia)mozna kupic:
> wawrzynek główkowy (Daphne cneorum)

Prawdopodobnie u pani Ewy Witkowskiej koło Bolesławca.
Kiedyś kupowałem u niej.
Pozdrawiam.Mirzan

4. Data: 2005-04-06 17:30:48

Od: "kuleczka" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
a moze ktoś widział Warszawa?

pzdr Kuleczka

5. Data: 2005-04-07 03:59:09

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> a moze ktoś widział Warszawa?
>
> pzdr Kuleczka
W ubiegłym sezonie były w Pęcicach. Pozdrawiam. ania

6. Data: 2005-04-07 04:45:35

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy wie ktos gdzie we Wroclawiu lub okolicach(polnoc Wroclawia)mozna kupic:
> wawrzynek główkowy (Daphne cneorum)

Już pocięty na kawałki, mnoży się.Przeczytałem, że łatwo
rozmnaża się z sadzonek niezdrewniałych, czy ktoś próbował?
Pozdrawiam.Mirzan

7. Data: 2005-04-08 20:47:09

Od: "Bogusław Radzimierski" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Już pocięty na kawałki, mnoży się.Przeczytałem, że łatwo
> rozmnaża się z sadzonek niezdrewniałych, czy ktoś próbował?
> Pozdrawiam.Mirzan

Próbowałem, ale zaraz po kwitnieniu, część sadzonek nawet przezimowała pod
gołym niebem.
Dzisiaj wróciłem z Niemiec , też szukałem wawrzynków ale były tylko D.
mezereum i zatrzęsienie Magnolii.
Tam już wszystko w kwiatach, a u nas zimno :-(
Pozdr. Bogusław.

8. Data: 2005-04-09 04:07:38

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mezereum i zatrzęsienie Magnolii.
> Tam już wszystko w kwiatach, a u nas zimno :-(

Jeżeli teraz nie uda się,potnę resztę po kwitnieniu.
Nasion nie zawiązał w ub.roku.
Zajrzyj do moich zdjęć,mam tam kwiatek, ktorego nie miałem,
i nie wiem co to jest.Schowany pod forsycją.
Pozdrawiam.Mirzan
http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_mirzan

nowy wita , co zasadzic??(dlugie)
zasłonić balkon