gdzie małe ubrania

1. Data: 2007-05-21 13:51:12

Temat: gdzie małe ubrania
Od: "wiki" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam serdecznie

mam mały :) a może duży problem niestety natura poskąpiła mi wzrostu mam
tylko 155 cm i niestety jestem szczupła Miałam nadzieję że po dziecku coś
mi zostanuie lecz niestety nie zostało.
i tu pojawia sie mój problem gdzie wy filigranowe osoby w rozmiarze 32 -
34 kupujecie ubrania bo ja już czasami nie mam siły
tym bardziej że firmy odzieżowe coraz częsciej zaniżaja numerację ubrań -
na mnie kiedyś pasowało 36 a teraz czasmi w niektórych firmach 34 jest za
duże

2. Data: 2007-05-21 14:33:50

Temat: Re: gdzie małe ubrania
Od: Pat <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 21 May 2007 15:51:12 +0200, wiki napisał(a):

> [...]
> na mnie kiedyś pasowało 36 a teraz czasmi w niektórych firmach 34 jest za

Ja co prawda, mimo zaniżania rozmiarówki, nadal mieszczę się w 36, ale z
tego co widzę moja filigranowa siostra najczęściej znajduje szukane przez
Ciebie rozmiary w tych sklepach:

House, Cropp, Orsay, Pimkie, Reserved, poza tym w C&A i Cubusie na dziale
dziecięcym

Wybór raczej młodzieżowy, ale można znaleźć coś, co i dla starszych niż
18-latka pasuje:)

pzdr.

Pat

--
sygnaturka testowa::)

3. Data: 2007-05-21 16:45:30

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiki wrote:

> i tu pojawia sie mój problem gdzie wy filigranowe osoby w rozmiarze 32 -
> 34 kupujecie ubrania bo ja już czasami nie mam siły

W Orsey'u. Szwagierka nosi rozmiar 32 i tam się ubiera. Ja tam nawet nie
wchodzę :)

Krusz.
filigranowa inaczej

--
Kruszyna
"Primum non stresere..."

4. Data: 2007-05-21 20:17:19

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiki wrote:
> [...]
> tym bardziej że firmy odzieżowe coraz częsciej zaniżaja numerację
> ubrań - na mnie kiedyś pasowało 36 a teraz czasmi w niektórych

Kolezanka kupila ostatnio spodnie w New Yorkerze rozmiar 32. Ale raczej cos
ala bojowki.

Zazula

5. Data: 2007-05-21 20:30:29

Od: "Monika Z" <z...@b...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Do tych wymienionych polecę jeszcze Greenpoint, Tatuum. W obu bywa, że rozmiar 34
jest duży, w Greenpoincie spodnie i spodenki zawsze spadają, ale dużo rzeczy tam
kupuję i jestem zadowolona.
Bluzki 36 to wg mnie rozmiar 32-34, jak kupuje 36 to takie obcisłe, ale są w miarę.
Czasem, a raczej często musze cos skrócić.
Kiedyś szyła mi ciotka, teraz nie mam czasu biegać do przymiarek.

Pozdrawiam
Monika Z

6. Data: 2007-05-22 06:32:34

Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika Z" <z...@b...op.pl> napisał w wiadomości

[chlast]

Wyłącz łaskawie HTML i nie toppostuj, proszę.

--
JoP

7. Data: 2007-05-23 09:03:16

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika Z wrote:
> Do tych wymienionych polecę jeszcze Greenpoint, Tatuum.

Tatuum raczej nie, bo ja normalnie noszę 36, 38 a z Tatuum mam dwi8e pary
spodni rozmiar 34 :)
W H&M na dziele dziecięcym też jest duży wybór fajnych rzeczy.

Pozdrawiam
Teli.

Zapraszam:
0561

[Wroc] Kiedyś cię znajdę (czerwona torebko)
żarniki do solarium philips hp 3132
moge miec taka fryzure?
duza ilosc kremow
cera