gdzie na kemping ?

1. Data: 2005-04-06 08:47:37

Temat: gdzie na kemping ?
Od: "Poradnia PP O-ca" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jadę z namiotem i rodziną i nie wiem dzie, chciałbym do hiszpani lub francji
może znacie jakieś fajne miejsce z dala od kurortów i zgiełku. Szukam
ładnego kempingu(pole namiotowe) w pełni wyposażonego.

z góry dziękuje
andrzej

2. Data: 2005-04-11 06:14:52

Temat: Re: gdzie na kemping ?
Od: Lila <H...@H...Com> szukaj wiadomości tego autora

Poradnia PP O-ca <p...@w...pl> napisał:
> Jadę z namiotem i rodziną i nie wiem dzie, chciałbym do hiszpani lub francji
> może znacie jakieś fajne miejsce z dala od kurortów i zgiełku. Szukam
> ładnego kempingu(pole namiotowe) w pełni wyposażonego.

Nie podam Ci dokladnych namiarow, ale bylismy we Wloszech na kempingach z
namiotami Eurocamp (www.eurocamp.pl) i bylo swietnie.
Jesli masz wlasny sprzet - to jedz sam, natomiast mozesz
zorientowac sie po ofercie Eurocamp, gdzie sa niezle miejsca.
Bylismy w Toskanii i nad jeziorem Garda i oba kempingi byly
najlepsze w okolicy.

Pozdrowienia,
Lila

Testy i sprawdziany do kl. III